Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tackar! Ja, Leija är kvick. Men efter de tre timmar det tog att spela in detta var hon ganska slut faktiskt. :)
För övrigt kommer jag för gott sluta filma med min D90. GoPro på högsta upplösning är ju ljusår bättre.
Bättre bild, bättre skärpa och högre upplösning. Med sån vidvinkel och hög upplösning kan man ju göra väldigt mycket digital panorering (vilket ni kanske noterade att det var en hel del av i filmen). Det är ganska smidigt om man filmar sig själv så som jag gjort här.
Önskar jag vågade cykla lite mer med med vår hund.
Han har inga problem att hänga med, men han en viss fallenhet att så fort han hinner ikapp tvärstanna och vända sig om för att se vart jag tog vägen. Det kan bli ganska spännande på smala stigar i hög fart :)
theBrand skrev:
-------------------------------------------------------
> Grymt!
>
>
> Önskar jag vågade cykla lite mer med med vår
> hund.
> Han har inga problem att hänga med, men han en
> viss fallenhet att så fort han hinner ikapp
> tvärstanna och vända sig om för att se vart jag
> tog vägen. Det kan bli ganska spännande på
> smala stigar i hög fart :)
Luthman Photography skrev:
> Det borde väl gå att träna bort?
+ 1
Även om det mesta har fallit sig ganska naturligt för Leija när det gäller cykling (spring framför med koppel, spring bakom utan koppel när det går fort osv) så har hon också gjort en del galna saker. Men man kanske bör börja köra där det går lite långsammare och mer kontrollerat. Sen är det väl iofs lättare om man börjar släpa med dem tidigt.
happymtb.fr skrev:
> vilken fart! det är skillnad från förra
> sommaren när det var så varmt! :)
Haha, ja om det är för varmt så blir hon lite slö :)
> och vad gjorde du med DH-hojen?
Den körde jag också på. Men i år är #enduro trendigt så då får man välja den cykeln när det ska spelas in filmer. Plus att jag tyckte det kunde vara roligt att köra på den cykeln också. Bara för att om Internet skulle bestämma skulle cykeln vara ocyklingsbar. Och det är den inte. ;)
H. skrev:
> Den körde jag också på. Men i år är #enduro
> trendigt så då får man välja den cykeln när
> det ska spelas in filmer. Plus att jag tyckte det
> kunde vara roligt att köra på den cykeln också.
> Bara för att om Internet skulle bestämma skulle
> cykeln vara ocyklingsbar. Och det är den inte. ;)
bra! :)
ja, jag börjar också tycka att det är cyklisten som är viktigast och inte materialet, problemet är att det är svårare att uppgradera cyklisten...!
Ärligt talat så var det också fasligt kul att köra i Järvsö med "lilla" cykeln. På i princip allt utom Itzy Bitzy och Kristin så var den mycket roligare.
Kung_Gustaf skrev:
> Fint avslut i Lite för Liten :)
:) Där fick inte Leija vara med. Jag var lite orolig för att hon skulle kunna få för sig att dra rakt efter mig utför droppet och det hade nog slutat illa.
> trevlig film som gav en härlig feel-good-känsla!
Tack!
> Helt rätt att köra #enduromoppen.
Både och. Itzy tycker jag faktiskt är roligare på DHn. Men ska det bli bra på film så får man offra sig...
Alexander_kyckling skrev:
> Jag tänkte bara berätta att din äldre video
> dök upp i min facebook-feed, länkad av en
> icke-cyklist. :)
Haha! Där ser man. :) Den från Torö?
Jag lade upp filmen på en hundsida på Facebook, antar att det är de som spridit den vidare. :)
H. skrev:
> Alexander_kyckling skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag tänkte bara berätta att din äldre video
> > dök upp i min facebook-feed, länkad av en
> > icke-cyklist. :)
>
>
> Haha! Där ser man. :) Den från Torö?
>
> Jag lade upp filmen på en hundsida på Facebook,
> antar att det är de som spridit den vidare. :)