Vilka högprofilhjul (skivbroms)?
Blir matt bara av tanken…Ren och torr= schack?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir matt bara av tanken…Ren och torr= schack?
Hint hint... vassa stenar som skär små söta skåror i däckssidan försvann inte magiskt när det blev gucka istället för slang innanför däckssidan.Då kommer du kunna köra 50 år med tl
Vet inte hur du cyklar racer men jag får alla mina stick i slitbanan.Hint hint... vassa stenar som skär små söta skåror i däckssidan försvann inte magiskt när det blev gucka istället för slang innanför däckssidan.
Bra tråd, fick mig att fylla på lite latex?Får väl be om ursäkt för att jag spårade ur tråden jag startade. Tack för alla förslag och synpunkter! Man lär sig ofta något på Happy.
Jag cyklar nog lite grus också...Vet inte hur du cyklar racer men jag får alla mina stick i slitbanan.
Zipps 303S verkar väldigt vettiga också men alltid slut :)
Givet att mina 25or blev nästan 29 på 21 id fälg så lär man få bra bredd på sulorna med dessa. Verkar de vettiga annars?ZIPP 303 S Carbon Wheelset - Tubeless - Centerlock - FW: 12x100mm | RW: 12x142mm - Shimano/SRAM 10/11-speed - black
ZIPP ▶ Revised 45 mm deep carbon disc brake clincher wheelset. For Tubeless tires only! ▶ Model: Shimano/SRAM 10/11-speed - blackwww.bike24.com
Beställde ett bakhjul pga ANLEDNING i lördags, kom fram på onsdagen.
Det är ju fina hjul, men inte jättedjupa om det nu var tanken. Du vill väl btw få rätt bredd på däcket - är däcket markant bredare än fälgens ytterbredd blir den aerodynamiska inte så stor. Slätt och jämnt gillar luften!Givet att mina 25or blev nästan 29 på 21 id fälg så lär man få bra bredd på sulorna med dessa. Verkar de vettiga annars?
Givet att mina 25or blev nästan 29 på 21 id fälg så lär man få bra bredd på sulorna med dessa. Verkar de vettiga annars?
Slang (latex)Nice! Kör du dem tubeless eller med slang ?
Ser snabbt ut!Fick napp på en köpes-annons här på Happy så det blev ett par beg Roval CL 50. Glad och nöjd ?
Visa bilaga 512785
Tack! Fast fortfarande har min Cinelli Saetta som jag byggde 2013 hastighetsrekordet på standardrundan men det är väl bara en tidsfråga… ?Ser snabbt ut!
Snyggt med lite sidenfeel på både ram och hjul. Och lite flört ändå med det klassiska med de däcken.Tack! Fast fortfarande har min Cinelli Saetta som jag byggde 2013 hastighetsrekordet på standardrundan men det är väl bara en tidsfråga… ?
Ja, det kvittar! Denna är väldigt skön att cykla på och inte minst i kurvor känns den lugn och trygg samtidigt som den lätt ändrar spår och tar dig precis dit du vill.Snyggt med lite sidenfeel på både ram och hjul. Och lite flört ändå med det klassiska med de däcken.
Kvittar väl om cinellin är snabbare, de brukar trivas först... ?