Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bike24 har DHL-Express som tillval för 9,99 Euro extra på åtminstone dessa vajrar nedanför. Alltså de skickar imorgon, och levererar på fredag. Om du är hemma och kan ta emot leveransen alltså.Hinner man få en beställning före helgen från någon butik nu? Behöver vajrar….
Det står snabb leverans som nedan :Hur vet man om bikester skickar från Sverige?
LBS har aldrig jagwireLBS. Annars tycker jag Cykelgear är snabba. Ibland kan också Bikester vara snabba om det ligger i deras lager i Sverige.
+1LBS. Annars tycker jag Cykelgear är snabba.
Cykelgear är snabba! I varje fall när jag beställt. Har skickats samma dag som beställningLBS. Annars tycker jag Cykelgear är snabba. Ibland kan också Bikester vara snabba om det ligger i deras lager i Sverige.
De har alltid lyckats leverera mina paket under 24tim, så är det panik väljer jag alltid Bike24 med expressfrakt.Bike24 har DHL-Express som tillval för 9,99 Euro extra på åtminstone dessa vajrar nedanför. Alltså de skickar imorgon, och levererar på fredag. Om du är hemma och kan ta emot leveransen alltså.