Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sixten Fors sa:Är inte Fenix typ 100 gram tyngre än en sportklocka?
marr sa:Sixten Fors sa:Är inte Fenix typ 100 gram tyngre än en sportklocka?
Nej! Den väger 84gram.
Ostruktur sa:inte för att vara den som är den, men 305:an är snart 13 år gammal :-) borde du inte kunna ladda över filerna manuellt till datorn och sedan ladda upp i Connect? vet att de går med en del av de äldre klockorna.
Caan sa:Tack för alla tipsen! Jag har kollat på den nya från Polar (jag har redan en V650 så det vore smidigt med samma märke) men den billigare modellen verkar inte ha pekskärm. Det känns lite gammaldags men samtidigt kanske det inte är något problem egentligen...
marr sa:Caan sa:Tack för alla tipsen! Jag har kollat på den nya från Polar (jag har redan en V650 så det vore smidigt med samma märke) men den billigare modellen verkar inte ha pekskärm. Det känns lite gammaldags men samtidigt kanske det inte är något problem egentligen...
Eller en fördel skulle jag säga.
Caan sa:Tack för alla tipsen! Jag har kollat på den nya från Polar (jag har redan en V650 så det vore smidigt med samma märke) men den billigare modellen verkar inte ha pekskärm. Det känns lite gammaldags men samtidigt kanske det inte är något problem egentligen...
+1magnil sa:Pekskärm är kasst på sportklocka. Blir en massa klick om det regnar eller man har en tröja över som blir fuktig. Även om man har den på sig i duschen blir det kasst.Caan sa:Tack för alla tipsen! Jag har kollat på den nya från Polar (jag har redan en V650 så det vore smidigt med samma märke) men den billigare modellen verkar inte ha pekskärm. Det känns lite gammaldags men samtidigt kanske det inte är något problem egentligen...
https://www.netonnet.se/art/telefon...us-vl5vdltcvyeODnV1lSkfqavFgBinhoCZ50QAvD_BwEOstruktur sa:hitta dig en begagnad Fenix 3, de flesta går för under 3000 på blocket o K&S, hitta en med garanti kvar så kan du inte bli besviken.
Caan sa:Jag funderar på att skaffa en sportklocka för cykling, löpning, simning m.m. Budgeten är satt till ca 3000:-.
Jag har kollat lite på Garmin 735XT som verkar vettig på pappret, nån som har erfarenhet av den eller några andra bra tips?
Jo absolut de e sant :-) , men hittar man en beggad Sapphire model för under 3000:- plus lite tillbehör HRM-Run osv, har sett en del ute senaste halvåret, så är det en bättre deal!AX3L sa:https://www.netonnet.se/art/telefon...us-vl5vdltcvyeODnV1lSkfqavFgBinhoCZ50QAvD_BwEOstruktur sa:hitta dig en begagnad Fenix 3, de flesta går för under 3000 på blocket o K&S, hitta en med garanti kvar så kan du inte bli besviken.
Fenix 3 får du ju för exakt tre nu :)
https://www.proshop.se/Pulsmaetare-...risjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesiteOstruktur sa:Jo absolut de e sant :-) , men hittar man en beggad Sapphire model för under 3000:- plus lite tillbehör HRM-Run osv, har sett en del ute senaste halvåret, så är det en bättre deal!AX3L sa:https://www.netonnet.se/art/telefon...us-vl5vdltcvyeODnV1lSkfqavFgBinhoCZ50QAvD_BwEOstruktur sa:hitta dig en begagnad Fenix 3, de flesta går för under 3000 på blocket o K&S, hitta en med garanti kvar så kan du inte bli besviken.
Asle sa:https://www.proshop.se/Pulsmaetare-...risjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesiteOstruktur sa:Jo absolut de e sant :-) , men hittar man en beggad Sapphire model för under 3000:- plus lite tillbehör HRM-Run osv, har sett en del ute senaste halvåret, så är det en bättre deal!AX3L sa:https://www.netonnet.se/art/telefon...us-vl5vdltcvyeODnV1lSkfqavFgBinhoCZ50QAvD_BwEOstruktur sa:hitta dig en begagnad Fenix 3, de flesta går för under 3000 på blocket o K&S, hitta en med garanti kvar så kan du inte bli besviken.
Caan sa:Det var ju ett bra pris helt klart. Dock ser Fenix 3 ganska "tjock" ut. Är det så eller är det bara en illusion? Börjar bli svårare val än från början nu :)
ceel sa:Caan sa:Det var ju ett bra pris helt klart. Dock ser Fenix 3 ganska "tjock" ut. Är det så eller är det bara en illusion? Börjar bli svårare val än från början nu :)
Vivoactive 3 är smidig till formatet. (för att försvåra ytterligare)
desmo sa:Ostruktur sa:inte för att vara den som är den, men 305:an är snart 13 år gammal :-) borde du inte kunna ladda över filerna manuellt till datorn och sedan ladda upp i Connect? vet att de går med en del av de äldre klockorna.
Den är gammal..
Men nog borde Garmins mjukvara fungera? Annars ännu ett skäl att inte köpa Garmin igen.
Jag ser inte klockan i utforskaren, så jag vet inte hur jag ska gräva ut filerna.
Eld sa:Fenix är ju galet stor. Man ska ha handleder som en stenhuggare för att den ska funka på ett smidigt sätt.
Vernersson sa:Eld sa:Fenix är ju galet stor. Man ska ha handleder som en stenhuggare för att den ska funka på ett smidigt sätt.
Mina handleder ligger mkt närmare en frökens än en stenhuggares i grovlek.
På något outgrundligt vis så funkar Fenix 5 utomordentligt iaf.
Antingen har jag fel och min Fenix funkar inte alls för mig, eller så har du fel i din utsago....
EDIT:
Och jag kan tillägga följande.
Jag anv den aktivt till DH cykling, Stigcykling, XC-cykling, LVG-cykling, Trainer-cykling, Löpning (terräng, löpband & plattlöpning) samt Hiking och annan konditionsträning med framgång.
magnil sa:ceel sa:Caan sa:Det var ju ett bra pris helt klart. Dock ser Fenix 3 ganska "tjock" ut. Är det så eller är det bara en illusion? Börjar bli svårare val än från början nu :)
Vivoactive 3 är smidig till formatet. (för att försvåra ytterligare)
Touchskärm. Kasst. Tror du inte på mig kan du köpa min :)
desmo sa:Är det bara Garmin som gäller?
Jag är innerligt trött på Garmin. Just nu har jag sedan två veckor mailat med supporten då Garmin Express inte vill synka upp från mina gamla Forerunner 305. Ja, jag borde byta. Men de fungerar fortfarande och gör jobbet jag behöver.
För att slippa Garmin så har jag sneglat mot TomTom. Ingen med erfarenhet av deras klockor?
Vernersson sa:Eld sa:Fenix är ju galet stor. Man ska ha handleder som en stenhuggare för att den ska funka på ett smidigt sätt.
Mina handleder ligger mkt närmare en frökens än en stenhuggares i grovlek.
På något outgrundligt vis så funkar Fenix 5 utomordentligt iaf.
Antingen har jag fel och min Fenix funkar inte alls för mig, eller så har du fel i din utsago....