liveforthis
Aktiv medlem
Visa din Hardtail!
Tyckte det med. Samt att det ser ut att va plast locket till luftventilen och ett motioncontrol vred. Men kan ju se fel..Står det inte 35 på gaffeln? ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte det med. Samt att det ser ut att va plast locket till luftventilen och ett motioncontrol vred. Men kan ju se fel..Står det inte 35 på gaffeln? ?
Ska vara 37 har inte cykeln framför mej men det är snyggare dekaler än standard ?Tyckte det med. Samt att det ser ut att va plast locket till luftventilen och ett motioncontrol vred. Men kan ju se fel..
Köpte du en hel cykel och bytte allt? Ramen ser väldig
Nä den är 2 år gammal men har en heldämpad som får ta skit görat ?Köpte du en hel cykel och bytte allt? Ramen ser väldigt fin ut
Hur många singlespeed och hardtails har herrn egentligen? ? själv har man det trångt nog med två hardtailsHaha glömt denna hojen, stog långt in i cykelsamlingen. Så dammade av den och kollade över den, nu redo för lite mil. Visa bilaga 653079Visa bilaga 653080Visa bilaga 653081
Hehe har nog en 8-10 ht inte riktigt koll ? sparat genom åren , och 5 singlespeed...Hur många singlespeed och hardtails har herrn egentligen? ? själv har man det trångt nog med två hardtails
Har du något bidrag ?Jag blev orolig vid bild 18. Men tillslut såg jag cykeln. Igen.
Jag är bidragslös. :)Har du något bidrag ?
Nukeproof Scout med 140 gaffel, kör vanligtvis helstelt.
Problemet med den är att den klarar nästan allt, så heldämpade hojjen står mycket oanvänd :/
Ja det är jag nöjd med i XL, sen väger hjulen nästan 2kg endast hjulen utan däck m.m. så där går ju rätt lätt spara vikt men allt under 12.5-13kg tycker jag känns rätt lätt.Bra vikt med dropper.
Min ssscandal i storlek L väger också 12.2. Men utan dropper.
/J
Tailen är ju onekligen hard men är det verkligen en hardtail om den är även hard i fronten. Behöver vi tråden ”Visa din helstel”? Ligger dock inte lika bra i munnen.ny look för 2025, stel carbongaffel, 29x2.6 Vittoria mezcal, 36t klinga ska även på ett par sq labs innerbarends. Min typ av monster gravelVisa bilaga 759998
Cool!Byggde precis ihop denna, klarade av premiärturen av stökiga stigar med bravur.
Tackar! Ja, det måste vara hög tid för en sådanCool!
Nu finns det ju minst tre Jeronimos i landet, kanske dags för en Visa din Jeronimo-tråd!
Cool!
Nu finns det ju minst tre Jeronimos i landet, kanske dags för en Visa din Jeronimo-tråd!
Det skulle den ju kunna vara men nu hann jag redan skapa en Jeronimo: Tråd https://happyride.se/forum/threads/visa-din-jeronimo.3704006/#post-4622338Borde den också vara för Nordests, som är nästan samma cyklar?
Sant…..Simson: Inte när den slår en i ansiktet!