pettermagnus
Ny medlem
Visa din Klein!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kitzblitz sa:Ett nymålat Ötzivapen :-)
Dahl sa:Någon som som vill sälja sin?
Dom hjulen.... så snygga !pettermagnus sa:Bökig cykel att mecka ihop, men kul som fan att cykla på!
Herbivora sa:Har några ramar som inte är ihopbyggda till cyklar just nu. Två pulse i Nightstorm och Storm lackering. En Attitude med boxfork som stannade mitt i en ommålning och en Rascal i svart/grön fade. När tid finns kommer dom att kläs med passande utrustning.
11995 tilrill tillverkningen fortsatta i USA i samma ursprkunfliga ort och verkstad 2000 blev klien en tel och tilll erkningen i nått billigt kina landVilket år tog Trek över Klein?
Min Klein 1996-97: förövrigt tillsalu i detta forum mkt mer information då där men epitet ; inomhuscykel passar bra ???? mod
Får
Gärna ändra då jag fick Mail och kunde inte lägga inlägg. Mvh kalle
Vet du vad cykeln skulle inbringa om du sålde den i t.ex USA istället?
HEJ! Nej inte direkt , eBay och sånt e krångligt,Vet du vad cykeln skulle inbringa om du sålde den i t.ex USA istället?
Min Klein. Köpte den 1989 eller 1990, kommer inte ihåg exakt. Står som jag köpte den förutom pedaler och slitdelar.HEJ! Nej inte direkt , eBay och sånt e krångligt,
Annonserade den här på siten och skall göra igen,
Skicket ram iaf är totalt nyskick inte en minsta repa,
Jag på den tiden hade roliga bilar(bmwm3) kan inte tänka mig jag såklart många mil på den -50mil . Bara väg är du spekulant lägger jag snart ut den här igen . Men bombades av klien ägare som antingen att åsikter , visade sig att en ”spekulant ” hade 4 Klein (då i sämre bruckskick enl hansjälv) då hade jag ägnat en timme på ta de bilder han ville ha, då ruttnade jag, och har ist köp annons på spinergy de får jag nog köpa på eBay ja
Pinnacle är tyvärr den tråkigaste av de ”riktiga” Kleinarna.Min Klein. Köpte den 1989 eller 1990, kommer inte ihåg exakt. Står som jag köpte den förutom pedaler och slitdelar.
Jag hittade min gamla ram i förrådet, nu utan gaffel. Någon som vill ha? Hämtas i Sollentuna norr om Stockholm.Här är min gamla pärla. Rolig ram men nu har jag gått över till stel ram. Den är till salu för en billig peng om någon behöver reservdelar :)