Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Belse sa:Stod och plockade lite i köket, och gav vovven en liten hamburgarbit som lillgrabben inte hade ätit upp, hon tuggade lite innan hon gick därifrån med en köttbit liggande kvar på golvet så efter en liten stund ropade jag på henne för att hon skulle äta upp sista biten men hon kom inte så jag gick och kollade efter henne och hittade henne i sin bädd avsvimnad. Lyckades med sambons hjälp få upp en köttbit som satt fast i halsen men tyvärr så var det försent så nu finns hon inte mer. Grämer mig över att jag inte gick och kollade henne tidigare, och varför stannade hon inte kvar i köket så jag såg att hon hade problem???
Palle Kuling sa:fint väder i alla fall.. krya på dig (eller vad man säger när någon skadat sig)
Frän cykel också!
wenna sa:Fick nån stor flygande insekt i ögat när jag var o hojade i skogen. Gjorde ont som faan o jag kände hur det rörde sig i ögat.
Fick inte bort skiten hur jag än försökte o fick cykla tillbaka till bilen o kolla i backspegeln. Såg då hur arslet på insekten hängde ut från undre ögonlocket.
Lyckades ta tag om baken på den o drog men den hade bitit tag i hornhinnan som bara följde med o buktade ut då jag drog.
Smått äcklad o panikslagen gav jag ett ryck och fick lös den. Ingen aning vad det var för insekt men jag kan meddela att nu cyklar jag med glasögon oavsett väderlek.
wenna sa:Fick nån stor flygande insekt i ögat när jag var o hojade i skogen. Gjorde ont som faan o jag kände hur det rörde sig i ögat.
Fick inte bort skiten hur jag än försökte o fick cykla tillbaka till bilen o kolla i backspegeln. Såg då hur arslet på insekten hängde ut från undre ögonlocket.
Lyckades ta tag om baken på den o drog men den hade bitit tag i hornhinnan som bara följde med o buktade ut då jag drog.
Smått äcklad o panikslagen gav jag ett ryck och fick lös den. Ingen aning vad det var för insekt men jag kan meddela att nu cyklar jag med glasögon oavsett väderlek.
Henrik_E sa:Ni andra kommer med lite insekter i ögonen och skrubbsår och stukade fötter, men jag då? Jag har inte cycklat sen i måndags pga socialt påtvingad semester och detta vid strålande väder. Vem gråter för mig?
Svnprssn sa:Hur gick det för ödlan?
fedde sa:Hur gick det för frun?
/Fedde
toysc sa:Vänder du hö med fatbiken ? ;)
Ser inte riktigt hur pedalen har dött.Totte_S sa:en död pedal
dnleriksson sa:Hö i sig är misär. Måste ha råkat förklara för farsan för tre år sedan vad jag tyckte om hökörning på semestern för nu har jag sluppit sen dess.
Nu känns semester som semester och inte som jobb då jag arbetar med lantbruk till vardags också och traktortimmarna räcker gott till ändå.
Putte.w sa:Skejtade med äldsta sonen idag.
mikipedia_ sa:
Lider med dig?
ceel sa:mikipedia_ sa:
Lider med dig?
Tack! Det värmer att ha folk som förstår hur illa det är. :)
Henrik_E sa:Det finns ju massor av fina cykelvägar i trakten. Kan bara bli en win-win. Hen som vill shoppa slipper massa gnäll och uttråkade miner.
mikipedia_ sa:
Lider med dig?
1888 sa:Värst hittils
Bengt-re sa:Jag beklagar.