Mycketvillhamer
Aktiv medlem
Visa din Nukeproof :
Händer inte mycket i den här tråden, ett år sedan jag postade inlägget ovan och nu har vi fått en NP till i familjen. Mega 290 Alloy Pro Bike GX Eagle 2019:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snygga cyklar bägge två :)Mycketvillhamer sa:Händer inte mycket i den här tråden, ett år sedan jag postade inlägget ovan och nu har vi fått en NP till i familjen. Mega 290 Alloy Pro Bike GX Eagle 2019:
Sixten Fors sa:Snygga cyklar bägge två :)Mycketvillhamer sa:Händer inte mycket i den här tråden, ett år sedan jag postade inlägget ovan och nu har vi fått en NP till i familjen. Mega 290 Alloy Pro Bike GX Eagle 2019:
Snygg.ännu en scout, är iallafall unik med 26" i 2021
Visa bilaga 469817
Frågan är om du får tag på en. Jag är också 176 och är osäker på om m räcker. Borde väl räcka...Hej. Håller på och söker en ny fs och fick ett stort villhöver begär av en np reactor 290 pro. Så nu undrar jag om det finns någon här som har en och kan ge lite feedback. Kör nu en cube stereo 150 från 16 som jag annars är nöjd med men känns lite liten när jag är 176cm och det är storlek M så är också lite fundersam om man skall gå på L eller om M räcker på reactorn?
Borde få ordnat så jag får en bara de får producerat fler cyklar. Men ingen panik om det blir senare på året. Kollar jag måtten tror jag M borde räcka men skulle va kul å höra från någon som har en hur de är storleksmässigt.Frågan är om du får tag på en. Jag är också 176 och är osäker på om m räcker. Borde väl räcka...
Hur känns den storleksmässigt? Är själv 176 och siktat in mig på en M eller behöver jag gå upp till L. Kör idag en cube i strlk 18 alltså M men den känns för liten. Vill int få för hög ram heller när man kör i stök blir familjejuvelerna så utsatta om man tappar balans?Reactor 290 i helgens sol ??
Visa bilaga 473838
Hur känns den storleksmässigt? Är själv 176 och siktat in mig på en M eller behöver jag gå upp till L. Kör idag en cube i strlk 18 alltså M men den känns för liten. Vill int få för hög ram heller när man kör i stök blir familjejuvelerna så utsatta om man tappar balans?