Visa din rabattkod

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
CDOn 20%

Vi fyller 20 år

Vad gjorde du för 20 år sedan? Kanske var du en av våra första kunder som köpte CD-skivor? Idag, 20 år senare, har vårt sortiment breddats rejält och vi kan stolt erbjuda miljontals produkter inom 100-tals olika kategorier. Detta måste såklart firas och vi bjuder därför på frakten när du handlar för mer än 200kr Välkommen till vårt stora 20-årskalas!

KOD:CDON20

(Gäller t om 13/3 !!)

MattiasVik

Ny medlem
Visa din rabattkod
Hej!
Tänkte snart lägga en beställning hos Bikester, skulle vara väldigt tacksam om någon som har en rabattkod kan skicka den i PM till mig. :)

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Om någon har en rabattkod på Bikester så tar jag tacksamt emot en i ett PM! Har en fin liten (läs: stor) varukorg med diverse prylar så man är förberedd tills nya cykeln kommer nästa vecka (förhoppningsvis). :D

Senast ändrad:

Bonzo

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
jingleyschmidt sa:
Om någon har en rabattkod på Bikester så tar jag tacksamt emot en i ett PM! Har en fin liten (läs: stor) varukorg med diverse prylar så man är förberedd tills nya cykeln kommer nästa vecka (förhoppningsvis). :D
PM skickat.
Sista giltighetsdag är i morgon så hör gärna av dig om du inte använder den så lägger jag ut den här i tråden.

MattiasVik

Ny medlem
Visa din rabattkod
Bonzo sa:
jingleyschmidt sa:
PM skickat.
Sista giltighetsdag är i morgon så hör gärna av dig om du inte använder den så lägger jag ut den här i tråden.
Om han inte använder den så skulle jag gärna ta emot den, har en varukorg med grejer som jag kommer beställa i eftermiddag även om jag inte får tag i någon rabattkod. (behöver lite saker för att serva cykeln inför säsongen som jag inte vill vänta längre med)

Bonzo

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
MattiasVik sa:
Bonzo sa:
jingleyschmidt sa:
PM skickat.
Om han inte använder den så skulle jag gärna ta emot den, har en varukorg med grejer som jag kommer beställa i eftermiddag även om jag inte får tag i någon rabattkod. (behöver lite saker för att serva cykeln inför säsongen som jag inte vill vänta längre med)
Den blev använd rätt omedelbart.

Bikerking

Ny medlem
Visa din rabattkod
Hel allesammans.
Blev bestulen på min cykel så jag behöver köpa en ny, har kikat på cykelkraft men missade tyvärr deras 10% rea och undrar således om någon råkar ha en rabattkod på cykelkraft? Vore så tacksam.

Vänligen Biker

Senast ändrad:

Jojje_

Ny medlem
Visa din rabattkod
Bikester saknar mig. Jag har fått en en 10% rabattkod. Gäller tom. 7/4.

Skicka mig ett PM och berätta vad du tänkt köpa så blir den din. Jag skickar den när jag kommit hem ikväll.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer