KungJulian
Aktiv medlem
Visa din Rapha (och lite nyheter...)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JLarsson sa:Snart kommer Rapha byta namn till LVMH.
NLC sa:JLarsson sa:Snart kommer Rapha byta namn till LVMH.
Vitto ?
Jeppe_E sa:Blev ett par Pro Team Thermal bib shorts för 1500 riksdaler. Blir bra till försäsongsbrevetarna, kanske.. :)
NLC sa:Jeppe_E sa:Blev ett par Pro Team Thermal bib shorts för 1500 riksdaler. Blir bra till försäsongsbrevetarna, kanske.. :)
Detta året var de (i princip) gångbara på alla breveter! Körde dem bl.a. på både Malmös 600K i slutet av maj och Södertäljes 1000K i slutet av juni...
NickPick sa:Kommer bli senaste mode hos 14-åriga brunutansolande tjejer och killar i små ridjackor, amerikansk baseballkeps bak och fram samt håret bakom öronen i en liten femboyfrisyr.
Alla loggor kommer att göra större dock. :)
ohellstrom sa:NLC sa:Jeppe_E sa:Blev ett par Pro Team Thermal bib shorts för 1500 riksdaler. Blir bra till försäsongsbrevetarna, kanske.. :)
Detta året var de (i princip) gångbara på alla breveter! Körde dem bl.a. på både Malmös 600K i slutet av maj och Södertäljes 1000K i slutet av juni...
Från start till mål på alla årets breveter utom 400k, då jag hade ett annat par jag gärna ville testa.
Jeppe_E sa:ohellstrom sa:NLC sa:Jeppe_E sa:Blev ett par Pro Team Thermal bib shorts för 1500 riksdaler. Blir bra till försäsongsbrevetarna, kanske.. :)
Från start till mål på alla årets breveter utom 400k, då jag hade ett annat par jag gärna ville testa.
Så, vad ni säger är;
a) De är inte jättevarma
b) Det var inte jättevarmt på någon av årets starter, förutom 400K
c) Ni är lite mesiga och frusna av er
(säger han som cyklade Kungsbacka Gran Fondo i ymnigt snöfall/hagel iklädd ett par Classic Bibs, knävärmare,långärmad jersey och utan skoskydd)
:p
Spacekitty sa:Hur kan dom motivera att womens thermo bib ska kosta 700 kronor mer. Vilka jävla lurendripsare dom är.
Spacekitty sa:Hur kan dom motivera att womens thermo bib ska kosta 700 kronor mer. Vilka jävla lurendripsare dom är.
emilh sa:Spacekitty sa:Hur kan dom motivera att womens thermo bib ska kosta 700 kronor mer. Vilka jävla lurendripsare dom är.
Båda kostar väl 2150:-? Sen är det "Black Friday"-rea på herrmodellen...
Spacekitty sa:Jag hittade nyss en kartong märkt "cykelkrafs" och började rota runt, där låg en _ouppackad_ paket med bland annat souplesse bibs :)
Ska nog inte köpa mer på ett tag.
NLC sa:Fredag hela veckan, fredag hela veckan, fredag hela veckan lång?
Jag har ett par lite äldre, team sky edition. Rätt sköna men tyget känns konstigt i värme, lite för olikt vanliga jeans. Växte ur låren på mina och har gått över till Levis Commuter som är skönare.micro553 sa:Nån som har Raphas jeans?
Premium Demin Slim - ser nice ut. Frågan är passform och hur de ser ut IRL
Indigo Demin Slim - ser lite "jämnare" ut i färgen, eller? Ser snyggare ut än ovan men tycker det är väldigt svårt att se på bilderna.
Nån som har dem och kan uttala sig? Vad skiljer de båda varianterna åt?
Rattnalle sa:Jag har ett par lite äldre, team sky edition. Rätt sköna men tyget känns konstigt i värme, lite för olikt vanliga jeans. Växte ur låren på mina och har gått över till Levis Commuter som är skönare.micro553 sa:Nån som har Raphas jeans?
Premium Demin Slim - ser nice ut. Frågan är passform och hur de ser ut IRL
Indigo Demin Slim - ser lite "jämnare" ut i färgen, eller? Ser snyggare ut än ovan men tycker det är väldigt svårt att se på bilderna.
Nån som har dem och kan uttala sig? Vad skiljer de båda varianterna åt?
Fjällgeten sa:Ni som skickar in till reparation, vilket bolag brukar ni köra? Posten, DHL, cykelbud?
/Lars
Fjällgeten sa:Ni som skickar in till reparation, vilket bolag brukar ni köra? Posten, DHL, cykelbud?
/Lars