Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
CosmicGirl sa:Min första MTB: Rose Granite Chief Special Edition. Knappt några veckor gammal
❤
Bengt-re sa:CosmicGirl sa:Min första MTB: Rose Granite Chief Special Edition. Knappt några veckor gammal
❤
Du har några dekaler kvar på ekrarna och ekrarna på bromsskivorna - de är tanken att man tar bort dessa och sen lägger du ner cykeln på fel sida (man riskerar att kröka växelörat om man lägger ner cykeln på högersidan).
Men fin cykel! Var bara tvungen att gnälla lite. ?
Har du btw köpt extra växelöra? Det brukar göra Karma på bättre hummör att ha ett nytt hemma.
CosmicGirl sa:Bengt-re sa:CosmicGirl sa:Min första MTB: Rose Granite Chief Special Edition. Knappt några veckor gammal
❤
Du har några dekaler kvar på ekrarna och ekrarna på bromsskivorna - de är tanken att man tar bort dessa och sen lägger du ner cykeln på fel sida (man riskerar att kröka växelörat om man lägger ner cykeln på högersidan).
Men fin cykel! Var bara tvungen att gnälla lite. ?
Har du btw köpt extra växelöra? Det brukar göra Karma på bättre hummör att ha ett nytt hemma.
Jo, jag tog bort dekalerna innan jag använde cykel, även lite tape hit och dit... Den var helt ny och jag var för ivrig med att fota =)
Fel sida. Noterat. Tack! (kommer garanterat att skratta åt mig själv när jag tittar tillbaka om några år och ser den här bilden).
Extra växelöra, låter som nåt bra att ha.
Vernersson sa:Glömde ju posta min Rose här efter jag köpte den i somras.
Då var det iaf varmare än det är nu ;-)
Pfaff sa:Vernersson sa:Glömde ju posta min Rose här efter jag köpte den i somras.
Då var det iaf varmare än det är nu ;-)
Men snart är det varmt igen :-)
Källis sa:Bjuder väl på en bildkavalkad av årets MTB och racer.
ROSE ROOT MILLER 3 29"
ROSE X-LITE CDX-8810 eTap
//Källis