Visa din TREK!!!

Visa din TREK!!!
Grabbens Ex jr.
Till salu för övrigt.
IMG_1359.JPG

Visa din TREK!!!
Tror ni misstar pendlare för pundare. Vit styrlinda funkar till vardags om det är av rätt sort, t.ex Fiziks superlätta glossy .

Visa din TREK!!!
Många fina Trek cyklar här.
Själv drog jag på väldigt icke XC-mässiga däck på Top Fuelen för att härja i leran ?

Bilagor

• DSC_3747.JPG
    DSC_3747.JPG
    183.5 KB · Besök: 58
Senast ändrad:
Visa din TREK!!!
MatteXC sa:
Själv drog jag på väldigt icke XC-mässiga däck på Top Fuelen för att härja i leran ?

Highrollers?
Väldigt bra däck.
Highroller 2.3 bak kör jag, samt minion 2.5 fram.. bra brötarkomibnation i gamla änggårdsbergen.

akt1

Visa din TREK!!!
OrjanX sa:
Snygg. Hur tycker du att det funkar med ISOspeed-länkaget?

Rock sa:
Det senaste tillskottet i samlingen, en Procaliber 9.7

Det fungerar utmärkt när det är lite sämre skick på grusvägar och småsten/rötter i skogen. Komforten blir helt klart bättre än med en klassisk HT-ram.

Jag har samma system på racern så jag är van vid känslan, det känns lite som om du kör med en bar mindre lufttryck än vanligt utan att det påverkar rulle.

Visa din TREK!!!
Japp HR2 i 2,3", som torrdäck är det riktigt bra, i lera kunde det rensa bättre men ingen katastrof. Det är grymt bra bromsgrepp i däcket iallafall.

Jag kör lite udda kombo med MK2 fram och HR2 bak, måste säga att jag nog föredrar MK2.

En bild där cykeln är fulkittad med skärmar kan jag bjuda på

akt1 sa:
MatteXC sa:

Highrollers?
Väldigt bra däck.
Highroller 2.3 bak kör jag, samt minion 2.5 fram.. bra brötarkomibnation i gamla änggårdsbergen.

akt1

Bilagor

• IMG-20170413-WA0003.jpeg
    IMG-20170413-WA0003.jpeg
    522.6 KB · Besök: 59
Tillbaka
Topp