Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
OneEyeRed sa:Köpte dessa godingar häromdagen, kanonsköna ur kartong. :)
Freerider Pro
mikipedia_ sa:s sa:marr sa:Någon som traskar runt med guide tennie till vardags och har lite input?
De är väldigt sköna som vardagsskor. Både på stan och i skogen.
Det fina med guide är just att man kan ha dem som vardagsskor tills de börjar se slitna och tråkiga ut sedan har man en perfekt cykelsko under lång tid. Jag gillar guide bättre än 5.10s cykelskor även som just cykelsko. De sitter tightare på foten och är smidigare.
Hur funkar sulan till cykling då, slits den fort? Är den mjuk så den böjs runt pedalen?
Krompa sa:Hittade ett par Kestrel i 2016-modellen för bra pris. Gillar dem förutom att de knarrar och knorrar från plös och spänne/linan. Finns det något hack att testa?
http://www.fiveten.com/us/bike/all-mountain/kestrel-team-black
mikipedia_ sa:Nä det är inga fiveten men dom är istf fiveten?
wobblie sa:mikipedia_ sa:Nä det är inga fiveten men dom är istf fiveten?
Hur är de att cykla med?
mikipedia_ sa:wobblie sa:mikipedia_ sa:Nä det är inga fiveten men dom är istf fiveten?
Hur är de att cykla med?
Vet inte än men sköna att ha på fötterna iaf, återkommer om några dagar med rapport?
mikipedia_ sa:mikipedia_ sa:wobblie sa:mikipedia_ sa:Nä det är inga fiveten men dom är istf fiveten?
Hur är de att cykla med?
Vet inte än men sköna att ha på fötterna iaf, återkommer om några dagar med rapport?
Efter lite pendling i skorna så kånns det lovande.
Dom är lite smalare än Freerider i tåboxen och rejält mycket styvare i sulan och även i sidled. Påminner mer om Am45 i sulstyvheten och mittimellan Am45 och Freerider vxi i sidostyvhet, där mina Freerider contact varit väldigt sladdriga.
Ska skogsåka lite i em, får se hur dom funkar med greppet då?
marr sa:
Bring sa:Hur många bullar kan man äta på en runda?marr sa:
Rattnalle sa:Men alltså vad gör ni med alla hundra meter extra snöre när ni cyklar? Det kan väl inte hänga och slänga ur som helst kring klingor och annat eller?
Inga problem när man knutit ;)Rattnalle sa:Men alltså vad gör ni med alla hundra meter extra snöre när ni cyklar? Det kan väl inte hänga och slänga ur som helst kring klingor och annat eller?
Inte vet jag. Jag har Shimanoskor med en flärp över snörningen som håller allt rent (och på plats) ;)daikai1 sa:Hur gör man rent dom från lera förresten? xD
glitch sa:Kört spd i evigheter, provar ett par impact vxi nu men får domningar ganska fort. Är det nåt som brukar ge sig när fötterna vänjer sig? Ska prova med mina andra avgjutna iläggssulor nästa gång. Funkar rätt bra annars, lite ovant så klart men det ger sig nog efter några turer men trist med domningar.