Sambal Oelek
Aktiv medlem
Youtube tråden
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Flera villhöver ramar….![]()
MADE Show 2024 Video – Killer Custom Mountain Bikes
Ready to drool over some incredible mountain bikes? Tag along while we check out some of the custom builds from MADE.bikerumor.com
Grym tjej!Race preview med Ella Svegby:
Varför låter det som om man blåser i visselpipa i vissa ställen i DH ? förökte google men uppenbarligen e jag värdelös på det också. "hittar inge info" ?Race preview med Ella Svegby:
Varför låter det som om man blåser i visselpipa i vissa ställen i DH ? förökte google men uppenbarligen e jag värdelös på det också. "hittar inge info" ?
Mycket godis där..Flera villhöver ramar….
Härlig stig!Ett åk på senaste stigbygget. Inte helt färdigt än, men cykelbart.
Tack! Den är rätt trevlig och lite brantare än det syns på filmen.Härlig stig!
Det blev dåligt marknadsfört. Redbull la inte upp det som ett kommande event på youtube förrän dagen innan typ. Jag har inte kollat i efterhand men jag hittade inga kvaltider heller. Remy Metailler var där t.ex., hade varit kul att se hur han skulle stå sig mot övriga. Sen var det en del kvinnliga DH-åkare som skulle köra, men det verkar ha varit utom tävlan så det fick ingen se heller.Red Bull Cerro Abajo Genova.
Hade ingen aning om att loppet skulle gå där. Var förra fredagen uppe på Funicolare Righi där starten är
Visa bilaga 733430
Grymt jobbat, ser väldigt rolig ut!Ett åk på senaste stigbygget. Inte helt färdigt än, men cykelbart.
Tyckte den var lite märklig till en början.