KÖP & SÄLJ
-
-
2 st Thule Outride cykelhållare för takmontering
Säljes i Stockholm -
Snabb och snygg gravel size M/L med lätta kolfiberhjul
Säljes i Skåne -
Sram Code RSC
Säljes i Skåne -
Köpes 10-delat Shimano
Köpes i Halland
Forum
-
XTR mekanisk 12sp kompatibel med GRX 820 reglage?
Senaste: Ringen / Svar: 0 -
Stigbygge: tips på mest prisvärda (begagnade) röjsågen
Senaste: Wiciman / Svar: 296 -
Vi som cyklar fatbike året om
Senaste: Markus ört. / Svar: 37 -
Jenny Rissveds
Senaste: Tegheim83 / Svar: 5892 -
Erfarenhet med R2 sadel
Senaste: nieves / Svar: 2
tobiasbjorkgren 2026-06-17
Vi har laddat upp ännu mer bilder nu ifall ni inte såg er själva redan.
derek.chen 2026-06-16
I never expected to have a pic of mine during this competition, thank you so much for doing this !!!! many many thanks! 836256
fd.Elhojtok 2026-06-15
Ingen skugga över Mikael Fotograf naturligtvis. Förra året blev det bra bilder!! Förmodligen nån bil ivägen i år 😭 836098
Mikael Fotograf 2026-06-15
Då har du haft otur...jag satt där då och knäppte bilder! Hoppas det kommer upp lite mer senare!
fd.Elhojtok 2026-06-15
Klockad i Karlsborg på 13:35.. så 13:39 och framåt skulle jag säga. Jag har kollat fram till 13:51 eller så.
Mikael Fotograf 2026-06-15
Kan vara så att inte alla bilder är uppe! När passerade du ungefär fotoplatsen?
fd.Elhojtok 2026-06-15
Trist, jag fastnade inte på bild. ☹️
fhloston 2026-06-15
Tack, jag hittade mina två kollegor som gnetade runt sjön!
penoo 2026-06-15
Kul att ni är på plats o fotar!
Mikael Fotograf 2026-06-14
Tack alla ni som hejade och ropade på mig i Karlsborg! Det hjälpte mig att gneta på i 16 timmar!