Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lillgammal sa:Läser man reviews om deras butik så har de fått överlag väldigt dåligt omdöme (googla "evans cycle review"). Det slutade med att jag istället handlade via cyclestore.co.uk som har liknande cykelutbud till liknande priser.
skrotfot sa:Evans säljer inte C-dale till Sverige vill jag minnas.
Testa http://www.bunnyhop.de/ istället, deras frakt till Sverige är 40 EUR för en cykel och det går att hitta förra årets modeller till bra priser.
Kan även tillägga att de struntar i princip vilken valuta de får betalt i, de har sannolikt cashpool med flervalutalösning men det är en annan diskussion.
ICEPICK sa:skrotfot sa:Evans säljer inte C-dale till Sverige vill jag minnas.
Testa http://www.bunnyhop.de/ istället, deras frakt till Sverige är 40 EUR för en cykel och det går att hitta förra årets modeller till bra priser.
Kan även tillägga att de struntar i princip vilken valuta de får betalt i, de har sannolikt cashpool med flervalutalösning men det är en annan diskussion.
Tänkte flyga över dit o hämta cykeln o sedan ta flyget tillbaka:)
Henrik_E sa:Som så mycket annat i det landet har de bromsreglagen på fel sida.
Givetvis föredrar de GBP, tänk också på att momsen är lägre i England vilket leder till prispåslag när du väljer Sverige som destination vid utcheckning.
ICEPICK sa:När det gäller garanti då? är det samma som om jag skulle köpa en i sverige?
Skiljer cyklarna något från de som säljs i sverige?
O så en sista fråga .....när det gäller o serva en cykel från utlandet hos auktoriserad handlare i sverige, brukar dom ta illa upp för att man inte köpt cykeln hos dem?.....jag menar det skiljer ju trots allt ganska stora pengar ohandla där jämfört med här i sverige!
Jepp. Tror det är samma i hela samväldet. Minns att jag läste någonstans att det är lagstadgat att cyklar ska vara konfigurerade så vid försäljning i UK.ICEPICK sa:Henrik_E sa:Som så mycket annat i det landet har de bromsreglagen på fel sida.
Givetvis föredrar de GBP, tänk också på att momsen är lägre i England vilket leder till prispåslag när du väljer Sverige som destination vid utcheckning.
Så de bromsar fram med höger o bak med vänster?
ICEPICK sa:Hej har ev funderat på o köpa cykel i England (C-dale)?!
Någon som har tips på vad man bör tänka på?!
hur e de med garanti från tillverkaren?
Vilken valuta föredrar dom i England? Gbp eller Euro?
Razzr sa:Vad äroligt det för hoj
C-dale sa:Jag betalade med Paypal och summan som drogs från mitt konto var exakt samma som den i varukorgen.
/S
C-dale sa:Vore intressant att veta om någon använt sig av worldwide garanti med lyckat resultat. Kan tänka mig att lbs inte är så intresserade att lägga tid på ett ärende där de inte varit inblandade i inköpet.
/S
+1. Med bromsarna monterade på rätt sätt. Och i en adekvat kartong.Cujo sa:Det gick tydligen fint att beställa en Cannondale från Evans till Sverige i vintras iallafall.
Razzr sa:Icepick du har pm