Nationaldag i cykelsadeln

Happy får väl bistå med Alleycat och öltält då. (:eller vin om man frågar Bigmollo.

Verkar bli väldigt stort och hade jag kunnat åka upp hade det varit väldigt roligt.

Verkar ju skitkul! Men jag saknar en (snäll) vuxenklass på XCtävlingen. Är det bara barn och ungdomar som får leka??? Jag kan nog visserligen planka in på nån sorts ungdomslista om man inte behöver visa leg, iallfall om det räcker att dra av en tio-tolv år...

Jag vill passa på och uppmana dom inblandade att vara med och delta i den här tråden, för det lär komma en hel del frågor. Och från Happys redaktionella sida så är vi beredda att ge mycket uppmärksamhet åt det här arrangemanget under våren, så är det någon som vill komma med ytterligare info så kontakta mig eller Jomper.

baby fat skrev:
-------------------------------------------------------
> Verkar ju skitkul! Men jag saknar en (snäll)
> vuxenklass på XCtävlingen.
Den kallas "sport". Det är samma sak som snäll vuxenklass.

Vågat av bildmakaren att använda de nuförtiden laddade orden "Olympiska Spelen" i flaggbilden.. vem vet när Douglas B kan få för sig att ringa upp och fiska slantar? :)

Kupa skrev:
-------------------------------------------------------
> Vågat av bildmakaren att använda de nuförtiden
> laddade orden "Olympiska Spelen" i flaggbilden..
> vem vet när Douglas B kan få för sig att ringa upp
> och fiska slantar? :)
Om nu SOK vill fiska slantar får dom väl kontakta arrangören av Nationaldagsspelen, för den bilden är officiell illustration på Nationaldagsspelens hemsida. Av Happy får dom dock inga pengar. Vi säljer inga produkter, vi rapporterar bara.

Om nu någon får för sig att jag är på något vis ansvarig eller sitter inne med mängder av information så stämmer det ej.

men: vuxenklass på xc. självklart. det var min tanke från början men i det här fallet som motionsklass och ingenting annat (för allmän förvirrings skull defineras motionsklass som sportklass enligt Scf). som de inbitna cyklister ni naturligtvis är så är ju er första tanke när ni hör nationaldagsdatumet -Borlänge Tour! av förståliga skäl är det svårt att konkurrera med sveriges största xc-tävling undantaget SM. Annars hade det varit en elittävling av det hela mm.

Tråkigt att det krockar med sverigecupen i Borlänge. Hur kunde det bli så fel??? Annars hade vi kommit.
/Thomas, Liza o Per, Motala AIF

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp