KÖP & SÄLJ
-
-
Pinarello GAN Di2 56 cm – DT240 Carbonhjul – Mycket fint skick
Säljes i Blekinge -
Brifter - deore XT vänster
Säljes i Dalarna -
Bullitt främre växelförare med reglage
Säljes i Dalarna -
Ergon GP5 handtag
Säljes i Dalarna
Forum
-
Bästa SPF solskydd för cykel?
Senaste: nieves / Svar: 27 -
Nya Orbea OCCAM
Senaste: Toptre / Svar: 2487 -
[OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden
Senaste: ponx / Svar: 1318 -
Tour de France, 2026, 4-26 juli
Senaste: Oooh / Svar: 88 -
Vart är Strava på väg?
Senaste: Lingon / Svar: 399
fhloston 2018-06-17
Tack för fina bilder! Som kuriosa så cyklade jag lika sna...långsamt i år som förrförra året. (förra året var jag inte med) Tid för tre loopar: 3:32:06
lundatok 2018-06-11
Tack för fina bilder!
oldboy 2018-06-11
Fina bilder !