KÖP & SÄLJ
-
-
Specialized Crux Comp 10r 61cm 61
Säljes i Stockholm -
Cannondale moterra neo 2
Säljes i Älvsborg -
Rockshox Dropper Post Reverb Axs 125 mm
Säljes i Värmland -
Cervelo R5 12 Speed Shimano Ultegra DI2
Säljes i Stockholm
Forum
-
[OT] Vad hör du på för pop rock blues?
Senaste: Primera / Svar: 422 -
[Kalender] Barkarby 200 Out and about in the hoods
Senaste: Marcusorca / Svar: 27 -
Är denna ramen körd?
Senaste: Ludme / Svar: 15 -
Tour de France, 2026, 4-26 juli
Senaste: Marcusorca / Svar: 111 -
[ot] Fjollboll!
Senaste: DT / Svar: 4377
Marcos i Balingsnäs 2025-05-26
Hej ! Jag tycker att den 3 varv borde vara den andra som förut. Man är så tröt så man kan inte njuta av den. Personligt jag föredrar den gamla ritningen, men kanske bara för att jag är mer vann med.