KÖP & SÄLJ
-
-
Superior RR 7.5
Säljes i Göteborg -
GT byte
Köpes i Stockholm -
S-WORKS Venge 2021 size 56 Frame set
Säljes i Stockholm -
Fox 36 Rhythm air shaft (140 eller 150mm)
Köpes i Skåne
Forum
-
Bh59 oliv förstor för 59slang ?!
Senaste: nordtrek / Svar: 0 -
Vätternrundan 2026
Senaste: TheDonkey / Svar: 229 -
Hör upp, cykel i media-tråden
Senaste: ppr / Svar: 9684 -
Dela upp Norge i cyklingskluster (lvg och gravel) inklusive övriga intressanta naturområden?
Senaste: Bele / Svar: 38 -
[Gnälltråd] Hittade ett rosthål i ramen
Senaste: Aron / Svar: 42
Cisco 2021-09-17
Starkt jobbat, tack för bra video!
RöjRöj 2021-09-01
Det var en allmän fråga =) För att hitta finns det i alla fall segment på Strava.
SIE 2021-09-01
Är det lättnavigerat på plats? Ser inga spår på TF.
Höjdskräck 2021-09-01
Har kört nerför några av banorna där vid 2 tillfällen, båda gånger med XC-hojar... ?♂️ Hur som helst tycker jag att banorna är i fint skick. Inte alls lika mycket rötter som i t ex Isaberg vilket jag uppskattar. Lär väl bli uppkört så småningom äv...
spleensweden 2021-09-01
Jag gillade också sträckorna. Skulle gärna åka dit igen. Ända var 5:an då det var lite synd att man åkte ner i ett surhål strax för målgång. Annars tycker jag den var rolig. Det är ju Enduro så lite klättring tycker jag hör till.(benen tyckte dock a...
RöjRöj 2021-09-01
Tack tack. Har någon av er testat banorna där? Jag tycker att U-hamn levererade över förväntan måste jag säga.
Wingqvist 2021-08-31
@mjarlson Lägger till det.
Maakus 2021-08-31
https://www.sportstiming.dk/event/8619/results Där. Går man via Swecup får man upp godkänn-cookie-rutan hela tiden.
mjarlson 2021-08-31
Hade varit schysst om ni länkar till resultatlistan i dessa artiklar, bra bilder i vilket fall.
Höjdskräck 2021-08-31
Tror inte det. Har inte sett ngt sådant i varje fall.