KÖP & SÄLJ
-
-
Yoeleo G21 Gravel
Säljes i Skaraborg -
Shimano XT PD-M8100 Pedaler
Säljes i Kronoberg -
Scott Plasma 10 2018 Medium
Säljes i Stockholm -
Nishiki SRI Team XC Race
Säljes i Skåne
Forum
-
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Senaste: simson / Svar: 24834 -
[OT] Visa ditt pizzabak
Senaste: Kristoffer / Svar: 935 -
Ny racer? Funderingar...
Senaste: karlkalleman / Svar: 24 -
[Din bikt] Trimma din vikt till 2026 (2025, 2024, 2023 2022)
Senaste: TBone / Svar: 7236 -
Tour de France, 2026, 4-26 juli
Senaste: GoranS / Svar: 80
Cisco 2021-09-17
Starkt jobbat, tack för bra video!
RöjRöj 2021-09-01
Det var en allmän fråga =) För att hitta finns det i alla fall segment på Strava.
SIE 2021-09-01
Är det lättnavigerat på plats? Ser inga spår på TF.
Höjdskräck 2021-09-01
Har kört nerför några av banorna där vid 2 tillfällen, båda gånger med XC-hojar... ?♂️ Hur som helst tycker jag att banorna är i fint skick. Inte alls lika mycket rötter som i t ex Isaberg vilket jag uppskattar. Lär väl bli uppkört så småningom äv...
spleensweden 2021-09-01
Jag gillade också sträckorna. Skulle gärna åka dit igen. Ända var 5:an då det var lite synd att man åkte ner i ett surhål strax för målgång. Annars tycker jag den var rolig. Det är ju Enduro så lite klättring tycker jag hör till.(benen tyckte dock a...
RöjRöj 2021-09-01
Tack tack. Har någon av er testat banorna där? Jag tycker att U-hamn levererade över förväntan måste jag säga.
Wingqvist 2021-08-31
@mjarlson Lägger till det.
Maakus 2021-08-31
https://www.sportstiming.dk/event/8619/results Där. Går man via Swecup får man upp godkänn-cookie-rutan hela tiden.
mjarlson 2021-08-31
Hade varit schysst om ni länkar till resultatlistan i dessa artiklar, bra bilder i vilket fall.
Höjdskräck 2021-08-31
Tror inte det. Har inte sett ngt sådant i varje fall.