KÖP & SÄLJ
-
-
Nästan ny Trek Madone SLR Gen 8 – Storlek M
Säljes i Stockholm -
Islabikes creig 26
Säljes i Dalarna -
Grym gravel
Säljes i Kronoberg -
Wahoo Kickr Core
Säljes i Blekinge
Forum
-
Garmin connect imponerar inte
Senaste: BuTTuS / Svar: 2127 -
[Din bikt] Trimma din vikt till 2026 (2025, 2024, 2023 2022)
Senaste: jomper / Svar: 7228 -
[OT] Happys båtforum
Senaste: jomper / Svar: 1832 -
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Senaste: Stumpy / Svar: 23503 -
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Senaste: Lingon / Svar: 28511
Patrik D 2023-09-07
Stort tack till fotografen. Underbara bilder på cyklisterna. Dock är de fem sista bilder (som i och för sig visar bilder på efteråkare på MC) väldigt mörka. Jag är en av efteråkarna och det hade varit kul om fotografen kunde justera dessa bilder lite...
velman 2023-09-05
Tack, jag hittade mig själv till slut genom att gå igenom sida efter sida. Stort tack för bilderna!
Glisseur 2023-09-05
Här: https://www.google.com/maps/place/57.072417+12.496856/?entry=im
velman 2023-09-02
Kul! Men var stod fotografen? Km?