KÖP & SÄLJ
-
-
Ny Trek Madone SL6 gen 8 Uppgraderad Stl. M
Säljes i Stockholm -
Nya Sidi Alba strl 43 (44) med nya Look cleats
Säljes i Göteborg -
Surly fatbike däck
Säljes i Östergötland -
Rock Shox Deluxe RT3 + Yoke
Säljes i Värmland
Forum
-
Visa era personliga dekaler/tags
Senaste: miyatafarfar / Svar: 16 -
Istället för De Rosa landsvägsracer..?
Senaste: miyatafarfar / Svar: 10 -
Bh59 oliv förstor för 59slang ?!
Senaste: jonte987 / Svar: 4 -
Läkaren varnar i TV4: Konditionsträning och lägre vilopuls är direkt skadligt för hjärtat
Senaste: snoogans / Svar: 308 -
Vad händer på Cykelkraft?
Senaste: AxelSthlm / Svar: 38
Patrik D 2023-09-07
Stort tack till fotografen. Underbara bilder på cyklisterna. Dock är de fem sista bilder (som i och för sig visar bilder på efteråkare på MC) väldigt mörka. Jag är en av efteråkarna och det hade varit kul om fotografen kunde justera dessa bilder lite...
velman 2023-09-05
Tack, jag hittade mig själv till slut genom att gå igenom sida efter sida. Stort tack för bilderna!
Glisseur 2023-09-05
Här: https://www.google.com/maps/place/57.072417+12.496856/?entry=im
velman 2023-09-02
Kul! Men var stod fotografen? Km?