Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanonbra intryck.Manurhin2 sa:fredrick
Hur är det samlade intrycket av resan ?
M
GoranS sa:Vill du slippa kargheten rekommenderas norra sidan av ön; se t.ex. https://happyride.se/forum/read.php/1/2058917/2083293#msg-2083293
kontorsråttan sa:GoranS sa:Vill du slippa kargheten rekommenderas norra sidan av ön; se t.ex. https://happyride.se/forum/read.php/1/2058917/2083293#msg-2083293
Mmm, det där såg mysigt ut, och lagom långt. Har du någon gpx eller liknande på den där? Finns viss risk att det blir ett besök där i sommar med familjen så jag passar på att förbereda mig litet :-)
Passatreklamen?hm sa:Ni kände väl igen er på spåret i kväll?
hm sa:Ni kände väl igen er på spåret i kväll?
hm sa:Ni kände väl igen vägarna i "på spåret" i kväll?
Manurhin2 sa:Ligger vägg i vägg med hotellet ( nästan )
Färdigkittad för imorgon , hoppas på Vott.
M
Lycka till och glöm inte fylla flaskorna innan du börjar klättringen ☺
//Tobbe
Låter som om du har en rolig plan för imorgon.Manurhin2 sa:Ligger vägg i vägg med hotellet ( nästan )
M
GoranS sa:Äh, pang på rödbetan tycker jag låter som ett bra koncept! Man vill ju inte vara utsliten när man ska ge sig på godsakerna. Åtminstone önskar jag att jag hade kört den lite tidigare på resan den gången jag slet mig uppför den. Näst sista dagen var jag rätt sliten och det gjorde den inte lättare. Till mitt försvar kan jag möjligen anföra att jag faktiskt inte alls tänkt köra den, men av någon anledning blev det så ändå ...
Hasse#7 sa:GoranS sa:Äh, pang på rödbetan tycker jag låter som ett bra koncept! Man vill ju inte vara utsliten när man ska ge sig på godsakerna. Åtminstone önskar jag att jag hade kört den lite tidigare på resan den gången jag slet mig uppför den. Näst sista dagen var jag rätt sliten och det gjorde den inte lättare. Till mitt försvar kan jag möjligen anföra att jag faktiskt inte alls tänkt köra den, men av någon anledning blev det så ändå ...
Vott eller klubben?
GoranS sa:Hasse#7 sa:GoranS sa:Äh, pang på rödbetan tycker jag låter som ett bra koncept! Man vill ju inte vara utsliten när man ska ge sig på godsakerna. Åtminstone önskar jag att jag hade kört den lite tidigare på resan den gången jag slet mig uppför den. Näst sista dagen var jag rätt sliten och det gjorde den inte lättare. Till mitt försvar kan jag möjligen anföra att jag faktiskt inte alls tänkt köra den, men av någon anledning blev det så ändå ...
Vott eller klubben?
I mitt fall var det VOTT, men det är väl upp till var och en att välja vilket man tillämpar det på.
Manurhin2 sa:Hmmmmmm
Magsjuka i lägenheten .
Lutar åt Soria, ner testbacken , och avsluta med monté leon medurs för att få lite mil .
Vill inte stå nerskiten vid foten av vott och 5 mil hem .
M
Manurhin2 sa:Sådärja, då var man på plats .....
Tobbe A sa:HahaManurhin2 sa:Ligger vägg i vägg med hotellet ( nästan )
M
//Tobbe
Har iallafall tränat bra i år , tvärtemot när vi var till toppen .
Anci planerar att ta din plats på toppbilden .
Kommer att ta hela dagen i så fall , vi får se hur det går ?
Manurhin2 sa:Tobbe A sa:HahaManurhin2 sa:Ligger vägg i vägg med hotellet ( nästan )
M
//Tobbe
Har iallafall tränat bra i år , tvärtemot när vi var till toppen .
Anci planerar att ta din plats på toppbilden .
Kommer att ta hela dagen i så fall , vi får se hur det går ?
Det går nog bra, ingen stress bara nöta på. Hon blir nog bra som ersättare för hon kör väl rosa??
Själv åker jag ner lite senare den 25 januari.
//Tobbe