[Artikel] Bilder från Finnmarksturen 2019

Wingqvist

Aktiv medlem
plaff-2000x965.jpg

Vi fotade deltagarna på Finnmarksturen 2019.   

Läs hela artikeln: https://happyride.se/?p=36013

Ursäktar att jag missade en massa cyklister i början då de kom tätt, min buffer hann inte med, missade stänga av RAW... :(
Hade antagligen missat fler om jag börjat fippla med menyerna.

Tack Harri du är grym som vanligt med kameran! Fan vad det var jobbigt idag. 20 år sedan jag körde FMT sist :)

/nr 7204

Janos sa:
Tack Harri du är grym som vanligt med kameran! Fan vad det var jobbigt idag. 20 år sedan jag körde FMT sist :)

/nr 7204

Tack! Kul att du gillade bilden! De flesta såg rätt pigga ut i värmen men det var ju rätt nära starten jag stod. Själv svettades jag kopiöst bara av att reka var jag skulle få solen någorlunda rätt samtidigt som det var lite utförslöpa. Loppet går åt "fel" håll. ;)

Nu är alla bilder med en synlig nummerlapp upptaggade så du kan söka direkt på ditt startnummer.

Fastnade också på bild 7255, tack så mycket.

Mitt första försök på FMT fast jag bor i kommunen. Första cykeltävlingen någonsin faktiskt. Hade en bra dag i benen. Men sämre flyt med materialet. Körde sönder cagen på bakväxeln, fästet för nedre jockeyhjulet i inre cagen gick sönder, i Källbotten efter 10km.... Körde vidare på en växel med frekvent kedjehopp fram till kontrollen vid 46km. Så iaf en log på första delen av banan. Andra delen hade jag rekat före.

Nytt försök nästa år efter lite träning.

Kul att bilder föll i smaken. :)

Här kommer en 18 minuter lång och ooolidligt spännande "bonus"-video. Bring your funk out!

Tillbaka
Topp