Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Chansen för att det tipset ska gå in lär öka ju förre vårklassiker han startar i.Sep Vanmarcke slår alla med häpnad och vinner samtliga vårklassiker han startar.
Dåligt. Jag kommer att vinna alla vårklassiker jag startar i.Remco vinner hälften av alla vårklassiker han startar.
Vi får väl kolla resultaten i Grand Tours vilket som visade sig vara bäst, där sätts ju utrustningen verkligen på prov! Framåt hösten har vi facit!Verkar bara vara Ineos som har råd att avstå sponsorpengar från big S och vägra diskbromsar i år.
Premium.
AG2R och Jumbo-Visma verkar också köra fälgbroms i TDUVerkar bara vara Ineos som har råd att avstå sponsorpengar från big S och vägra diskbromsar i år.
Premium.
Vet någon om TDU går att streama på Eursport player? Googlar man detta kommer man in på en tom eurosport sida med endast titeln Tour down under...
Åh tack för info!vet inte men som sagt GCN sänder hela TDU på deras facebook
Egentligen på deras Youtubekanal "GCN Racing". Bra att följa den.vet inte men som sagt GCN sänder hela TDU på deras facebook
Vad tror vi, blir det något Giro i år?
Vad tror vi, blir det något Giro i år?
Är sista etappen imorrn inställd?Det är nog stor risk att det dröjer en bit in på hösten till nästa rejs efter dagens etapp i Paris-Nice.
NeeeeeeeeeejFlandern Runt inställt.
www.cyclingweekly.com
Nu skriver de postponed, men i praktiken lär det väl betyda cancelled? Tävlingskalendern är väl rätt packad som det är, och lär väl vara svårt att klämma in mer. Såvida man inte gör om den.
Nää, det går inte! Då drar ju vinterstudion igång med skidor och skidskytte m.m. Jag kan ju inte sitta o kolla tv dygnet runt för att hänga med!!Annars kan de ju trycka in rejsen i viloperioden Nov-Dec. ?
Split -screen? Dubbla skärmar?Nää, det går inte! Då drar ju vinterstudion igång med skidor och skidskytte m.m. Jag kan ju inte sitta o kolla tv dygnet runt för att hänga med!!
Släng tråden.