Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade jättegärna varit med och testat, men kan ej den helgen. Är det ok att åka dit själv och prova, tex denna helgen?
I så fall var pushar/cyklar man lättast upp cykeln?
Visst är det det jag kanske åker dit på lördag annars är det bara att kolla strava var nerfarterna är?
Perfekt, tack!
Inga planer på att de kommer köra igång liften?
Jag körde i Sörbybacken dh i höstas och det fungerar ju jättebra trots att det bara är en liten kulle!
Det låter jättebra!
Var inne på Facebook och kollade lite bilder: ni verkar verkligen ha gjort ett bra jobb med banorna, de ser proffsigt ut!
Tackar , mera nedfarter är pågång ;)
Hej!Jag kan nog komma nästa helg.
Ungefär hur långa nedfarter har ni fått till?
Låter ändå bra för att vara häromkring!!Hej!
Kul att du kan komma , Vi har 4 st nedfarter klara just nu, sen hur lång tid det tar att åka ner är lite olika hur pass duktig man är men cirka 1- 2 minuter ish är väl typ vad det tar ner.
Vi ska dit imorgon med om du är sugen. Kl tio vid liften?Låter ändå bra för att vara häromkring!!
Sugen är jag men ska kolla med familjen om det finns möjlighet ?Vi ska dit imorgon med om du är sugen. Kl tio vid liften?
Hur länge är ni där?Sugen är jag men ska kolla med familjen om det finns möjlighet ?
Bra, jag kommer så fort jag kan ?Några timmar är vi där iallafall?
Härligt ??Bra, jag kommer så fort jag kan ?
Skriv upp mig på listen iaf!? @jofahjalm Ska du mä?
Strålande!Uppdaterar lite till...
Vi kommer att ha fyrhjuling med släp och shuttla upp cyklar och folk om så önskas.
Ska oxå försöka få fram något i slangväg så man kan spola av hojen.
Äääh hur bra?! :DUppdaterar lite till...
Vi kommer att ha fyrhjuling med släp och shuttla upp cyklar och folk om så önskas.
Ska oxå försöka få fram något i slangväg så man kan spola av hojen.
Finns en micro inne i klubbstugan så ivärstafall får ni ta med och värma en matlåda eller någon snabbmat ??söndag ser det strålande ut, men kanske svårt för många att byta dag?
Jag kör själv i alla väder, ser det som en utmaning. Men korvgrillning blir inte lika kuligt....
Det var as najs sist ni ordnade och härligt med shuttling??
@jofahjalm Har du bestämt dig? Ernst behöver veta hur många korvar han ska offra.
Visa bilaga 400724
Trist men kanske lika bra!Jag fegar och tar det piano. Två pass på trainer in i denna comeback...