Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
2018 tog Dr. Spoke 950kr för att bygga ihop två hjul åt mig, sen valde jag att låta han köpa in ekrar åt mig, så slutsumman hamnade på 1700kr (950 för arbetet och 750kr för ekrarna)Då jag inte har någon aning - vad kostar det, ungefär? Per hjul etc.
Jag blir verkligen allergisk när folk rekommenderar dr. smoke.
Låter som att du skulle sökt dig till Dr.ForkOkej.
Han servade(hammrade) sönder min Flong 40. Hur skulle någon vilja ha en gaffel till listpris om 20 Tkr sönder-smashad efter en service!?
Kanske läge att utveckla? lätt att kasta ur sig skit utan substans.
Jag har bara bra saker att säga om Dr.Spoke. Även jag skulle rekommendera honom.
Jag har servat en sid world cup hos honom för några år sen. Inga problem alls, och han fixade dessutom den hydrauliska lockouten som inte funkade som den ska.Du kanske är som många andra som pajar grejorna själv och skyller på andra efter reparation .
Man läste hur du gick tillväga med Manitoun och efter det så skulle jag rekomndera att du skall inte pillra med saker du inte har begrip att förstå eller a
Ungefär som din Manitou.
Jag hade nog också blivit vansinnig om man lämnar in för service till en seriös kille som istället förstör nåt för 20K, förstår att det inte blir positiv feedback då. Otroligt olyckligt man kan försöka lösa det eller neka. Sen hur allt gått till är svårt att sia om.
Men många verkar nöjd med person i fråga.
Nej, du kommer förvandlas till en ondskefull orch med oknuten sko.Så, som TS, har jag förstått korrekt att om jag gör hjulen hos Dr Spoke så kommer dem explodera?
Så, som TS, har jag förstått korrekt att om jag gör hjulen hos Dr Spoke så kommer dem explodera?
"Grym"?
Alltså jag trillar av stolen som jag inte ens sitter på.
Men jag tror att man kan kalla hans skatte-skulder för det(grym)
Jag tror att alla notera att du har en egen syn på denna persons kunskap, men att blanda in någons bokförings kunskaper och redovisnings rutiner med kompetens att serva cyklar, tycker du inte själv att det är lite OT?
Dock kanske du hör till de prefekta exemplaren som får oss andra att skämmas när vi inte kommer upp till den nivån?
Nu har jag inte med det här att göra men när du frågade om egenskaper för en ledare är jag ganska säker på att jag sa förtroendeingivande och diplomatisk. Just nu visar du upp motsatsen. Se det som tips från coachen eller bara ignorera.Hade arbetena ifrån farbrorn skötts korrekt så är jag säker på att det inte hade funnits ett.
Hej.. Vad har den här frågan med ledarskap att göra?? Om jag ska anlita en företagare så ska vederbörande ha helt UNIKA kunskaper om jag vet att han jobbar svart/kladdar med bokföringen. Annars går jag till nån annan. mvh borano20Nu har jag inte med det här att göra men när du frågade om egenskaper för en ledare är jag ganska säker på att jag sa förtroendeingivande och diplomatisk. Just nu visar du upp motsatsen. Se det som tips från coachen eller bara ignorera.
Jag menar bara att vara "edgy" som här inte sammanfaller så bra med den ledarroll som efterfrågades för att leda gruppcykling där alla trivs. I övrigt har jag inga åsikter om någon part i tråden. Jag har inte heller sagt att jag har rätt.Hej.. Vad har den här frågan med ledarskap att göra?? Om jag ska anlita en företagare så ska vederbörande ha helt UNIKA kunskaper om jag vet att han jobbar svart/kladdar med bokföringen. Annars går jag till nån annan. mvh borano20
Hej.. Vi får hoppas att folk kan hålla isär olika roller i olika situationer. Själv så förstår jag fortfarande inte kopplingen ledarskap-ogilla svartjobb. Men det är jag det... mvh borano20Jag menar bara att vara "edgy" som här inte sammanfaller så bra med den ledarroll som efterfrågades för att leda gruppcykling där alla trivs. I övrigt har jag inga åsikter om någon part i tråden. Jag har inte heller sagt att jag har rätt.
Jag fattar inte var svartjobbet kom in. Inget jag förespråkar heller.Hej.. Vi får hoppas att folk kan hålla isär olika roller i olika situationer. Själv så förstår jag fortfarande inte kopplingen ledarskap-ogilla svartjobb. Men det är jag det... mvh borano20
Hej.. Vi får hoppas att folk kan hålla isär olika roller i olika situationer. Själv så förstår jag fortfarande inte kopplingen ledarskap-ogilla svartjobb. Men det är jag det... mvh borano20