Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jilster sa:Med en 130mm gaffel har den 67,4 grader och en 120mm 67,8 grader. 140mm ger då förmodligen 67 grader å det är nog inte så mkt att bråka om. Hm en Öhlins RFX eller en sänkt Fox 36 vore mumma.....
Bullit sa:Kör 140mm och högt bb hemma, 140mm och lågt bb i alperna.
lundatok sa:Angleset påverkar väl inte sadelrörsvinkeln?
Jilster sa:Hur långa vevar kör du då Bullit?
Bullit sa:Jo, jag känner def. av de olika bb-lägena. Låga läget ger en väldigt stadig känsla, fantastisk i bermade svängar samt tryggt när det är riktigt brant. dock blir bb´t så lågt att man riskerar pedalstrikes och sen har han ju problemet med att 140 mm gaffel i kombination med låga läget ger väldigt flack saderörsvinkel vilket gör att framhjulet driver i sidled vid branta klättringar.
Höga läget ger en mer lättsvängd hoj på planare mark vilket också gör att det blir lättare att få tryck på framhjulet vid klättring, rekomenderas i Hellas!
Fasen vad nya following väcker "vill ha" känslan!
Tror att det är helt rätt att försöka att ha hjulbasen lite kortare och gaffelvinkeln lite brantare för en lekfullare hoj.
Visa bilaga 405783
Om/när detta med Corona har blåst över så kanske man kan tänka lite mera seriöst på detta...
Varför vänta? Man lever bara en gång ?
Fasen vad nya following väcker "vill ha" känslan!
Tror att det är helt rätt att försöka att ha hjulbasen lite kortare och gaffelvinkeln lite brantare för en lekfullare hoj.
Visa bilaga 405783
Om/när detta med Corona har blåst över så kanske man kan tänka lite mera seriöst på detta...
Min Santa Tallboy 4 har slackar gaffelvinkel och längre hjulbas, den är lekfull så det räcker och blir över. Personligen tycker jag geon känns åldersstigen redan från start.
Men det betyder inte att Following inte är mera lekfull! Hehe. Different strokes for different folks iaf.