VARNING för bedragare på Köp och sälj
Fast scale 935 har väl gått att köpa ny runt 15 så den stora stölden är försäljning för 18500.
Nae inte med den utrustningen dessa haft. De vi sålde har legat på 23-25tusen kr.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast scale 935 har väl gått att köpa ny runt 15 så den stora stölden är försäljning för 18500.
Är inte 935 beteckning på just en utrustningsnivå?Nae inte med den utrustningen dessa haft. De vi sålde har legat på 23-25tusen kr.
Är inte 935 beteckning på just en utrustningsnivå?
Men vi släpper det. Sorry.
Kanske inte är konstigare än så trots allt, ursäkta att jag tog upp det igen, lite för nyfiken I guess! Tack för respons dock :)
Låter märkligt att det skulle vara business på beggade cyklar när man till och med lämnar in dom för service.Klart man blir fundersam som sagt,är jag också eftersom han kommer med nya varenda gång :)
Han köper dom med renoveringsbehov till Happy-begagnatpriser, renoverar och säljer till Blocket-begagnatpriser.Låter märkligt att det skulle vara business på beggade cyklar när man till och med lämnar in dom för service.
Jo jag förstår, Men att lämna in dom till LBS för att fixa, äts en del av vinsten upp.Han köper dom med renoveringsbehov till Happy-begagnatpriser, renoverar och säljer till Blocket-begagnatpriser.
Jo jag förstår, Men att lämna in dom till LBS för att fixa, äts en del av vinsten upp.
Beror helt på vad som ska göras.
De flesta av gångerna han lämnat in har det bara varit en mellanservice som kostat 599kr. Genomgång av cykeln i grund och botten,blöda ur gamla vätskan ur bromsarna och i med ny,smörja kedja,växeljustering etc.
Få gånger har vi behövt byta något. Senast är ena focusen han har på annons där jag bytte kassett och kedja. Det kostade 608kr om jag inte minns fel.
Äh, han gillar väl att ”uppdatera sig och testa nya prylar” som många här brukar ange som skäl till att byta cykel var och varannat år och varför andrahandsvärde är så viktigt. Han gör det lite oftare bara.Han kränger cyklar i parti och minut. Något fuffens måste det vara!?
I'm 5 år kan du räkna hem en ny cykel också, var inte bitter ??. Risken är nog att du får köpa en med dödsskivor.Äh, han gillar väl att ”uppdatera sig och testa nya prylar” som många här brukar ange som skäl till att byta cykel var och varannat år och varför andrahandsvärde är så viktigt. Han gör det lite oftare bara.
Hur fungerar det med skatt osv när man gör sådär? Köper beggade cyklar och säljer vidare? När kommer Skatteverket tycka att det faktiskt är en verksamhet han sysslar med? ;D
Jag kan nog räkna hem en ny cykel på ett par månader om jag vill, varje månad om jag säljer den "gamla" för halva priset. Men varför fimpa nåt som är fullt fungerande för sitt syfte?I'm 5 år kan du räkna hem en ny cykel också, var inte bitter ??. Risken är nog att du får köpa en med dödsskivor.
Cyklar är nog ingen risk att åka på skatt då dom inte registreras nånstans som på bilar. Bilar är svårare att komma undan om man inte har "målvakter" som man reggar bilen på.
Men visst, hobbyverksamhet skall också skattas för vinst (över ett visst totalbelopp per år tror jag det var).
Uppseendeväckande att han kunde stava till original och inte bara skrev orginal som många andra...
Va?Många köpare senaste tiden som inte klarar av att föra över rätt belopp med Swish, det är alltid för lite.
Jösses, ja då får man ju inte någon grupp... Vad svarar de på det?Typ Eagle XX1 AXS upgraderingspaket 5500 kr enligt annons. Sen kommer det 5000 kr jämt när det väl är dags.
Du skulle ha sålt det till mig från första början ?Typ Eagle XX1 AXS upgraderingspaket 5500 kr enligt annons. Sen kommer det 5000 kr jämt när det väl är dags.
Jösses, ja då får man ju inte någon grupp... Vad svarar de på det?
Jisses..typ - jag läste fel, jag skrev fel, hunden åt upp dom sista pengarna, trodde det var en annan annons jag svarade på...
Vissa är förföljda av otur...typ - jag läste fel, jag skrev fel, hunden åt upp dom sista pengarna, trodde det var en annan annons jag svarade på...
Skickas bara delar av pengarna så är det väl bara att sitta still i båten, blir ju som en handpenning om ni varit överens om mer.Typ Eagle XX1 AXS upgraderingspaket 5500 kr enligt annons. Sen kommer det 5000 kr jämt när det väl är dags.
Skickas bara delar av pengarna så är det väl bara att sitta still i båten, blir ju som en handpenning om ni varit överens om mer.
M
Jag svarade att han inte ska tramsa. Det verkar vara utbrett, finns det verkligen säljare som accepterar det rakt av?
Och dagens som låtsades att han sett det lägre priset i en annan annons, ja varför köper han inte den billigare då istället direkt för att slösa bådas vår tid.