Valhalla_
Aktiv medlem
Byta fjäder i bakdämparen?
Ts har nog redan ny fjäder och vad jag förstod var det helt uppenbart att ny fjäder behövdes. Varför ens testa då.testa ändra lågfart o rebound innan du köper ny fjäder
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ts har nog redan ny fjäder och vad jag förstod var det helt uppenbart att ny fjäder behövdes. Varför ens testa då.testa ändra lågfart o rebound innan du köper ny fjäder
10kg hit o dit, en ”korrekt” fjäder med req sag på 30% blir hojjen bara tråkig o förlorar lekfullheten!Ts har nog redan ny fjäder och vad jag förstod var det helt uppenbart att ny fjäder behövdes. Varför ens testa då.
Ja... precis. Så vad pratar du om i inlägget innan?en ”korrekt” fjäder med req sag på 30% blir hojjen bara tråkig o förlorar lekfullheten!
Ja men det är ju om man ligger på gränsengissade att ts redan inhandlat men en vacker dag är någon i samma sits o kanske kan testa labborera med dämparen istället för o bränna en röding i inödan.
Ja... precis. Så vad pratar du om i inlägget innan?
Ja men det är ju om man ligger på gränsen
Ts har 300 fjäder och väger 96 kg
Jag har 350 fjäder och väger knappt 80 kg färdigkittad.
Rattnalle väger 70 kg och har en 400 fjäder.
Vad väger du och vad har du för fjäder på din gambler av samma generation?
Det jag menar med att ligga på gränsen är att om man har en fjäder som är bara aningen för mjuk så kan man labba med komp och hamna hyfsat rätt. Är den mycket för mjuk är det liksom ingen ide.
Shhh ??Haha nu så.. Kändes lite förvirrat ett tag![]()
Hej!Hur gick det med fjädrarna?
Tjenare!Härligt! Fick du i nåt i gaffeln också?