Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
röstar oxå på det ! vart lämnar man in önskemål :D är i Sunne ibland så vore fint med något att göra!Är det någon som har hört något om hur det ser ut med planer för cykling i Ski Sunne numera?
Cykling och speciellt DH/utförscykling är ju onekligen ganska poppis just nu, och Ski Sunne skulle nog inte må dåligt av lite intäkter även sommartid?
+1+1
Är där rätt ofta och skördar gärna frukterna av någon annans hårda arbete.
-----------------------------------------------Om det bara fanns ett intresse från ski Sunne så finns det säkert ett gäng eller två som kan tänka sig vara med att bygga.
Det är ju trots allt väldigt många höjdmeter för att bara vara lite drygt 6 mil från Karlstad.
Jag får ta ett snack med Thomas, med lite tur kanske man till och med kan locka ut honom på cykel :O-----------------------------------------------
Är ni några som är intresserade av att bygga i Sunne kan det nog vara möjligt? Har en del kontakt i jobbet med frun till ägaren, hon är i alla fall väldigt positiv till att erbjuda cykel i Ski Sunnes backar. Ni skulle egentligen ta kontakt med Thomas Holm eller Charlie och Henrik som drev det tidigare och höra om de har pistkartor eller kan följa med och peka ut de gamla lederna. Vet inte hur mycket det växt igen på 10 år, säkert rätt mycket, men det borde gå att väcka liv i de gamla lederna ändå som var väldigt roliga med bra åklängd och varierande svårighetsnivåer.
----------------------------Jag får ta ett snack med Thomas, med lite tur kanske man till och med kan locka ut honom på cykel :O
Jag har väl egentligen ganska lite/ingen tid över just nu heller. Men man kan ju börja med att reka vad gör spår det finns kvar av det som var en gång i tiden :)----------------------------
Ja men gör det! :-) Det är köbildning på enduro/ledprojekten i Arvika just nu så tiden finns inte för att även bygga i Sunne. :-) Men hejar helt klart på från sidan och det är säkert några från Arvika som både kommer åka där men även kanske kan hjälpa till någon gång ibland. Vore grümt om Sunne återuppstod med utförsåka.
----------------------------Jag har väl egentligen ganska lite/ingen tid över just nu heller. Men man kan ju börja med att reka vad gör spår det finns kvar av det som var en gång i tiden :)
Du, jag, Thomas och Andreas i ett igenvuxet Sunne?----------------------------
Det känns ändå som att sträckorna borde ändå borde vara hyggligt tydliga om man går dit och kikar på plats. Själv minns jag vart några starter var. "Björkbögen" som var rätt så brant finns kvar i minnet men vad tusan hette de andra? :-)
--------------------------
Det ena behöver ju inte utesluta det andra ;)--------------------------
Åhh trimmern!? :-) Då tar jag med mobilen och filmar när lederna väcks till liv igen. ;-) Det behöver nog vara ett gäng glada grabbar som är beredd att lägga ner några dagar där så kan det bli bra, annars blir det mest en trevlig nostalgisk stund i högt gräs om man bara ska dit och kika. :-) I Arvika har vi precis nu i dagarna fått fyllnadsmaterial och ska iordningställa liftspåret mm. så fokuset framöver ett tag blir nog att gräva där vi står.
Jag misstänkte det ;)Jag hakar gärna på om ni ska dit✌