Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tjusigt! Blästrade du och lackade själv eller lämnade in? Är i valet och kvalet om jag ska fixa till en gammal ram eller inte.Det började med ett slitet vevlager och slutade med blästring, målning, putsning, polering, smörj och fett, nytt vevparti och sadelstolpe (köpta här på HR), sadelstolpsbult, dust caps, däck, broms och växelvajerset, kedja, bromsar och styre. ? Normalt så är den endast tvättad och lätt putsad runt första april varje år men i år tog det lite tid som fanns över tack vare pandemin.
Visa bilaga 418684Visa bilaga 418685Visa bilaga 418686Visa bilaga 418687
TackTjusigt! Blästrade du och lackade själv eller lämnade in? Är i valet och kvalet om jag ska fixa till en gammal ram eller inte.
Juste hoj men känns fel att kalla den en best med de däcken. Mer xcspjut än best i min mening med ardent.
Juste hoj men känns fel att kalla den en best med de däcken. Mer xcspjut än best i min mening med ardent.
Fin!28mm fram o 32mm bak, Conti 5000tl
Fick äntligen min spons cykel från Hope! ???
Skulle likagärna vara en ny. Riktig fin
Norco Sight a2 -20
Visa bilaga 432277
Fet! Custombygge? Eller kommer dem med Zeb numera? Var köpte du den? Var sugen på en Sight förut men hittade ingen vettif ÅF.
Höjden på stammen var inte att leka med :)
Bra skägg!Visa bilaga 431056Här är mitt senaste köp.Tänkte att 29tum börjar bli omodern så jag köpte en 36a.?
Är du nöjd med cykeln? Är själv sugen på den där.Äntligen damp det ner ett paket (på terminalen i Länna och inte hemma som utlovat). Och även om nästan halva 2020 redan gått så kommer här ett bidrag. Kul att komma ut i skogen igen!
Norco Fluid FS1 29”
Visa bilaga 418246
Är du nöjd med cykeln? Är själv sugen på den där.