Inga planer på kategorier?
Haha, radera tråd!Kommer väl snart komma förslag på att man ska kunna ta bort oönskade trådar också.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, radera tråd!Kommer väl snart komma förslag på att man ska kunna ta bort oönskade trådar också.
Vet inte. Minns inte?Var det så sent?
Lill-lördag. ?När jag såg tråd-rubriken trodde jag det var fredag och blandade till en GT, ifs inte förgäves men hustrun har upplyst mig om att det är onsdag :-)
Hehe, i alla fall en medlem som fick nåt positivt av den här tråden ??När jag såg tråd-rubriken trodde jag det var fredag och blandade till en GT, ifs inte förgäves men hustrun har upplyst mig om att det är onsdag :-)
RoadiesEn off topic och en on topic! Det hade räckt ;P
Jag tror inte att du har förstått någonting. Happy är som Hotel California.
You can check out any time you like
But you can never leave!
Kategorin "Ambivalent" såklart!Om jag ska recensera en reserrangör som erbjuder både lvg- och mtb-cykling, vilken kategori ska jag då välja?
Lämna kan man. Jag saknar fortfarande emmer.
Hm, jag får nog leta rätt på glasögonen. Såg inte den på yonsson:s lista.Kategorin "Ambivalent" såklart!
Kategorin "Ambivalent" såklart!
Har man mot allt förstånd varit borta några dagar så får man ta tag i sig själv och sätta sig att läsa igenom alla trådar kan ju vara så att en tråd behöver ens kunskaper.
App app appExakt, och det första man gör som ny medlem är väl att läsa igenom alla trådar? Om man vill kategorisera kan man göra det själv i ett kartotek eller i excel.
Skulle bara bli att folk postade i vanliga och sa att det var dött i kategori-kategorin, precis som det görs med elcykeldelen idag.vi kan väl ha en kategori för trådar om kategorier?
Jag vill ha en kategori för alla kategorier som inte innehåller sig själv.
Lämna? Han är väl i speciella rummet i källaren?Lämna kan man. Jag saknar fortfarande emmer.
Övrigt hade väl passat utmärkt!Om jag ska recensera en reserrangör som erbjuder både lvg- och mtb-cykling, vilken kategori ska jag då välja?
Övrigt hade väl passat utmärkt!
Förstår att ironin dryper i vissa av inläggen men tycker också det är synd att det ska raljeras över en seriös fundering, konstruktiv diskussion är intressant men det har det varit ont om i denna tråd. Tyvärr lite återkommande i trådar här på Happy när ämnet inte passar verkar det som.
Ironin finns där. Men anledningen till att kategorier saknas finns också där. Din frågeställning finns från +20 år tillbaka, sök bara...Förstår att ironin dryper i vissa av inläggen men tycker också det är synd att det ska raljeras över en seriös fundering, konstruktiv diskussion är intressant men det har det varit ont om i denna tråd. Tyvärr lite återkommande i trådar här på Happy när ämnet inte passar verkar det som.
Då hänger alla mtb åkare i en del. Alla som åker racer i en del. Alla som vill prata tekniskt i en annan. Resultatet kan man se på många andra cykelforum. Stendött. Till saken hör att folk brukar kunna svara på frågor eller diskutera frågor även om det inte är det ämne de är mest intresserad av. Jag är mest intresserad av mtb grejer, men läser ju om racer saker med här, skulle de ligga i egen del, skulle troligen aldrig bemöda mig att gå in där. Och tror inte jag är ensam. De gånger happys uppbyggnad blir jobbig, är när man varit ”offgrid” från happy ett tag. Men det är ju baksidan man får ta av fördelarna med att det är som det är.Håller med om att man inte ska ha för många underkategorier men t ex MTB i en kategori, landsväg i en, gravel i en, en för övrigt.
Ett val vi cykelmänniskor måste göra är om vi accepterar Happy som det är eller inte.Förstår att ironin dryper i vissa av inläggen men tycker också det är synd att det ska raljeras över en seriös fundering, konstruktiv diskussion är intressant men det har det varit ont om i denna tråd. Tyvärr lite återkommande i trådar här på Happy när ämnet inte passar verkar det som.
Det jag önskar vorre bättre är sökmotorn.
Jag har alltid sökt direkt på google. Lägg bara med "site:happyride.se" i googles sökfält tillsammans med dina sökord så söker man överallt på önskad sida. Funkar på alla siter som är tillgängliga utan inloggning
"RD-7900 bakväxel site:happyride.se"
resultat:
Har alltid funkat alldeles utmärkt och gör det fortfarande.
Jag har alltid sökt direkt på google. Lägg bara med "site:happyride.se" i googles sökfält tillsammans med dina sökord så söker man överallt på önskad sida. Funkar på alla siter som är tillgängliga utan inloggning
"RD-7900 bakväxel site:happyride.se"
resultat:
Har alltid funkat alldeles utmärkt och gör det fortfarande.
Se Kneecaps svar ovan, det går väl redan idag?Vet att det går att göra så. Menade bara att det är en funktionsom skulle kunna förbättras här så man slipper byta sida när man söker
Se Kneecaps svar ovan, det går väl redan idag?
Ja det förstår jag. Såååå dum är jag inte. Men tycker ändå att om man ska ”kritisera” något så är ju frågan va för man ens har knappen att inte söka via Google om man måste söka via Google för att få ett bra svar. Menade inte att det var en stor grej, menade OMsida? Man skriver i address fältet på browsern så blir allt fantastiskt
Det är så det fungerar idag. Som trådskapare kan du tagga din tråd och sen kan alla söka på taggarna i den vanliga sökrutan.Hade det inte fungerat att ha det som det är men att man kan "tagga" sina inlägg och sen söka på taggen?
Typ att om man söker på "byggtråd" kommer allt som taggat med det upp, som flairs på reddit?
[OT]Det är så det fungerar idag. Som trådskapare kan du tagga din tråd och sen kan alla söka på taggarna i den vanliga sökrutan.