var köper man roliga storklingor (blå, orange, eller så)

pirx

Aktiv medlem
Har en cyklocross med vevparti FC-CX50 (46/36T). Vill byta stora klingan till en 48T istället.
Skulle vara kul med en färgklick på cykeln tänker jag. Blå eller orange. Eller guldig. Nä inte guldig.

Var köper man såna? Stor risk att man köper ngt mjukt skräp som får kedja samt kassett att bli dåliga också?

@jonte987 den här "sonic shift ring" är den enda jag hittar. Varken ngn kul färg eller 48T heller.
Fast å andra sidan så är det det endaste enda stora drevet för racer jag ser där. Jag måste göra ngt fel...

Ja och jag är ute efter en stor, för cx/racer:)

Det verkar mest bara finnas små i roliga färger. Weird. Det är ju den yttre stora som syns bäst. Om man nu har 2-delat fram... Och så verkar många av de vara ovala:/

du kan lämna in vilken klinga som helst för eloxering till önskad färg.

kostar någon hundring.

den skall dock helst inte vara lackad.

Jag köpte en 48t i svart från superstar components. Det fanns med färger bara för en vecka sedan?

Kom på att du kanske kör tvådelat, så då var det nog därför. Narrow wide runda använder jag. Superstar har bäst pris på klingor ej tillverkade i diktatur i hela Europa tror jag. Bra sida!

Jag köpte en 48t i svart från superstar components. Det fanns med färger bara för en vecka sedan?

Kom på att du kanske kör tvådelat, så då var det nog därför. Narrow wide runda använder jag. Superstar har bäst pris på klingor ej tillverkade i diktatur i hela Europa tror jag. Bra sida!
Ja precis, jag har ju 2-delat fram. Men det är kanske ödet att byta till singelklinga fram nu :) Jo jag har sett en drös NW-klingor i färger.

Tillbaka
Topp