Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bastuöl?
Du vet väl att det är @Kung Stalle som målat fisken?Inte dum, kanske något väl söt:
Visa bilaga 440237
Har alltid en sådan finöl i ryggsäcken när jag är ute med min mtb! Bäst avnjuten på en sten i skogen!Visa bilaga 440454
Finölens allra heligaste!
Ingen, men hittade den här på jobbet i dag.Hade missat att oktoberfestölen kommit in, men det åtgärdades idag?
Visa bilaga 440487
Har folk missat att denna goding släpptes på bolaget igår?
Visa bilaga 441162
Inte missat, men hann inte köpa igår. Hoppas det finns kvar några idag.Har folk missat att denna goding släpptes på bolaget igår?
Visa bilaga 441162
Så där. Nu känner jag mig lugn.Inte missat, men hann inte köpa igår. Hoppas det finns kvar några idag.
Men det gjorde de redan ifjol, va?Fortfarande lite besviken att de bytt form på flaskan.
Men det gjorde de redan ifjol, va?
Nej, definitivt inte, men bor man i en håla som jag gör så finns den bara på hyllan på ett systembolag 5 mil hemifrån. :(
(Såg till min glädje att systembolaget ska öppna sin beställningstjänst för igen för sitt tillfälliga sortiment den 22/9!!:
https://www.systembolaget.se/covid-19/begransad-bestallning/ )
Även jag bor i en "håla" så jag kände mig nödgad att kompa en timme i eftermiddags för att sätta mig i bilen och köra 57km enkel väg för att säkra en "anständig" mängd flaskor för konsumtion & lagring ?
Och jag är i Malmö.... ;)Även jag bor i en "håla" så jag kände mig nödgad att kompa en timme i eftermiddags för att sätta mig i bilen och köra 57km enkel väg för att säkra en "anständig" mängd flaskor för konsumtion & lagring ?
Åfan, då räcker ju inte 57km för att komma till något som inte kvalar in som håla!Och jag är i Malmö.... ;)
Respekt!![]()
Och jag är i Malmö.... ;)
Med tanke på mitt jobb, kunde du nästan förutsett detta :pHjälper ju inte mig NU! ?
Med tanke på mitt jobb, kunde du nästan förutsett detta :p
Hmm, helt ok, men lite besviken... men så såg jag förklaringen, den är ju inte fr Bayern, utan Baden-Württemberg...
Visa bilaga 440715
Var de bra?
De var väldigt bra men ingen utav dom var ifrån dalabryggeriet :)Var de bra?
Har provat ett antal andra från Dala bryggeri. De var väl sådär.
Haha, glaset lurade mig. :DDe var väldigt bra men ingen utav dom var ifrån dalabryggeriet :)
Schock a lot var den första jag smakat från den bryggande holländaren som jag tyckt varit bra.