Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt som vanligt och imponerande driv. Jag åker inte ut i skitväder om jag inte är på cykelresa eller det vankas tävling.Det slutade aldrig regna, så jag stack ut ändå. "Hur blöt kan man bli?" Jätteblöt, visade det sig. Varenda kvadratmillimeter av kroppen, trots "vattentäta" skalkläder. Är så less på dessa skitplagg som kostar tusentals kronor och inte funkar.
Men kul var det som vanligt, och på hemvägen tittade solen fram. ?
Visa bilaga 441784
Jag har faktiskt inte så mycket val. Får ångest av att sitta inne en hel dag, och lider i övrigt av utmattningssyndrom som aldrig går över. Cykling är det enda som jag vet funkar, och det funkar varje gång. Precis alla problem och funderingar är som bortblåsta när jag cyklar. ? Önskar att jag kunde "stänga av" hjärnan på andra sätt, men då är det nog droger som gäller. Vilket förmodligen är en väldigt dålig idé.Snyggt som vanligt och imponerande driv. Jag åker inte ut i skitväder om jag inte är på cykelresa eller det vankas tävling.
Harvade runt i några timmar på och vid Harberget, längst bort i Hellas. Galet fina stigar och tjusig utsikt på några ställen. Det blev en herrans massa pushbike, snår och elände också när jag letade nytt på norrsidan. Med viss framgång i och för sig.
Visa bilaga 442014
Ja, precis. Detta är om du cyklar upp till "Hoola-bandoola" och sen fortsätter österut uppe på berget. Väldigt fint och än så länge knappt uppkörda stigar. Eller, det är egentligen ett berg bortanför, men det går stig hela vägen.Är det där solsidan du ser där?
[OT]När eller varför säger man plåt?