Jobba som cykelbud i Göteborg? Hjälp mig få mitt drömjobb!
Halloj, har sen flera år tillbaks drömt om att få chansen att jobba som cykelbud. Har tidigare jobbat som brevbärare och trivdes bra med det, så jag tror defintivt jag är av rätt virke för jobbet. Jag har inte sett några jobbannonser för detta jobb och det verkar överlag vara ett väldigt eftertraktat jobb med ganska få tjänster i denna stad. Men jag har ingen lust att ge mig för det. Vet någon här om det finns andra företag som kör bud i gbg utöver bring och postnord? Samt om någon har tips på någon man kan kontakta för att lämna in en s.k. spontanansökan till t.ex bring eller postnord, känner på mig att det inte kommer leda någon vart att ringa deras kundtjänst och fråga mig fram.
Om någon har några tips som kan ge mig lite information kring jobbsituationen eller peka mig i någon riktning vore jag hemskt tacksam!
Och ja, jag har sökt på ämnet i all oändlighet på Internet men inte hittat mer än 2 väldigt gamla trådar på detta forumet.
Tack på förhand!
Om någon har några tips som kan ge mig lite information kring jobbsituationen eller peka mig i någon riktning vore jag hemskt tacksam!
Och ja, jag har sökt på ämnet i all oändlighet på Internet men inte hittat mer än 2 väldigt gamla trådar på detta forumet.
Tack på förhand!