[Kalender] Lingmans öppna singlespeed tävling

Om jag plockar undan allt Lego på golvet i barnrummet har jag en våningssäng fri där som är byggd av 2 sköna 90x200cm madrasser. En storsatans soffa nere och en extra madrass finns också ?

Fixade mig en fet mullet idag ?? 29x2,8 fram och 27,5x3,0 bak. Slängde på stel gaffel och ett styre med 50mm rise också??
20201008_152411.jpg

Jag kan tyvärr inte stanna så länge men lovar att göra mitt bästa för att tömma lagret av öl och förmodligen ta med mig några hem?

Tack Polarbear å lycka till med ditt arr också. Det var frost hos mig nu på morgonen men det är ju i kallhålet Gammelboning som faktiskt ligger minst en klimatzon norr om Järbien, förlåt Järbo ?
Fruktansvärt peppad inför dagen!
Välkomna!

Damn! Hur har jag missat denna tråd! :( Lycka till alla tävlande idag och ha det kul, jag måste hålla bättre koll på forumet framöver.

Endless Summer har passerat sin smakmässiga topp, mycket humle som försvunnit.

Red Alen hade snarast utvecklats positivt, men den är mera maltig och mysig.

Gaaah! Huvudet är tungt idag... Men det var en fantastisk dag med kul cykling och skönt häng. Vi glömde tillåmä prisutdelning men snabbast runt hela banan var Dr D. God 2a carl-pedal och 3a kan ha varit jag tror jag... Paco "körde fel" och var först i mål. Fredrik 168 tappade kedjan några gånger för mycket så han klev av kort efter start. Jomper hade med sig smaklig öl hit och fick med sig multispray hem. Tyvärr fotade jag allt för lite men en bild på carl-pedal som använde sin dirthoj som ölkärra och två bilder från startområdet fick jag iaf. Ni som tog några bilder får gärna lägga upp dom. Tack alla ni som var med.
IMG_1602345521552.jpg
20201010_121408.jpg
20201010_121354.jpg

Låter fantastiskt! Jag kan säga av erfarenhet att när något inte blir en sociala medierhändelse så är det oftast ett tecken på att det var väldigt trevligt på plats. Bra jobbat alla som var där!

Låter fantastiskt! Jag kan säga av erfarenhet att när något inte blir en sociala medierhändelse så är det oftast ett tecken på att det var väldigt trevligt på plats. Bra jobbat alla som var där!
Håller med. Det är skillnad på eldsjälars fixande och stora arrangemang. För vissa typer av människor är en dag i skogen med likasinnade bra mycket mer värt än en Cykelvasa.

Även om jag bara utnyttjade halva banan så var det skitkul och skitjobbigt!

Stora tummar upp och det här gör vi om igen!??
6456DF14-6BB3-4830-8A64-1C273F420E78.jpeg

Lyckades bara ta en grillbild....

Tillbaka
Topp