Hambini tråden
Ja, jag litar på hans expertis, eftersom han är kvalificerad att uttala sig om det han själv hittat och uppmätt. Det är ingen magisk lösning, det finns andra lösningar, som andra påpekat. Men han kan bevisa felen han hittar i ramarna. Om han skulle påstå att vevhuset är dåligt utan nåt bevis, ja då skulle jag helt klart tro att han gör det bara för att sälja sina vevhylsor för att fixa ett problem som inte existerar.
Om du vill starta en yt kanal och skrika könsord, utan nån utbildning eller erfarenhet för att backa upp det du säger. Ja, då hade nog motivationen varit klar.
du menar att han inte vill sälja hylsorna till folk som inte har problemen? De som har de där 90-95% av ramarna (bara som exempel) som kommer ut ok ur formarna.
nu har han säkert sin utbildning och erfarenhet. Men i realitet är det ju bara något han själv säger. Han har säkert gjort det. Men det är ju bara ord och att slå sig på bröstet för att säga att han är bättre än alla andra. Han har alltid rätt, alla andra har fel
så bara för att man kan påvisa fel på vissa ramar och antyda att det är så på alla ramar från det märket, så kan man sälja något som ”löser det” , utan att det ligger i ens egenintresse att folk ska tro att alla ramar har det felet.
jag kan erkänna att hans lösning eller likande ibland är bästa lösningen. MEN att svälja allt han säger med hull och hår, det är naivt. Säger han att du blir 20 km/h snabbare med hans lager och snackar bort dig och visar en graf, då skulle du alltså köpa det och säga att han och bara han, har rätt?
han har ju ett egenintresse i att du ska sitta där hemma o plötsligt känna ett fel du aldrig känt på 20 år av cykling och gå in på hans sida och knappa hem ett svindyrt lager som möjligen i ditt fall inte ger något alls. Men visst, har man problemet och verkligen känt av det innan man svalt allt han sagt, absolut.
Annars blir det mer ett ”villbehöver” behov :-)
Senast ändrad: