Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Borde annars vara lättare att få till mil i platt-Sverige än i ett alpland kan jag tycka.Tom Louage sa:Efter att ha flyttat från Schweiz till Sverige förra året, var jag tvungen att släppa min körsträcka från 15 000 km till 2500 km per år. Huvudsakligen på grund av arbete men förhoppningsvis kan jag överstiga 10 000 km igen 2020.
Har kanske sprungit lite längre men definitivt inte mer.Springa mer och längre.
Cykla mer.
Cykla en brevetserie.
Cykla minst ett brevet från ny startort.
Bli av med ett par tre kilo fläsk.
Hm, extremt dålig måluppfyllelse. Är bara OnT.6 och OT.3 som jag tror det finns goda möjligheter att jag ska klara. Möjligen kan OT.2 också gå. Har inte någon riktig koll på det.Inte löften, men målsättningar/förhoppningar inför 2020:
OnT
1) Randonnée: Minst lika många lopp som 2019, d.v.s. 4, och fler mil, d.v.s. minst 100 mil.
2) En långtur upp till landet via Tossebergsklätten
3) Cykla i ett land jag aldrig cyklat i tidigare
4) Åka på en cykelresa som inte är en soloresa
5) Totalt minst dubbelt så många mil som 2019
6) Undvika cykelrelaterad inplantering av metallskrot i kroppen
OT
1) Börja använda springskorna igen med någon form av regelbundenhet
2) Förbättra kvoten mellan vettiga inlägg och tramsiga inlägg på forumet
3) Undvika icke-cykelrelaterad inplantering av metallskrot i kroppen
Så här 1 år senare så har jag lyckats hålla mig borta från både snuset och ungarnas chokladkalender.Inte ett nyårslöfte men jag är inne på samma sak.
Slutade snusa för en månad sen, efter 35år, och har egentligen inga större problem men det där jävla sötsuget gör mig galen!
Ungarnas chokladkalender har legat risigt till ett par gånger?
Önskar dig all lycka, Makten????
Jag gissar du menar L5 och S1 i och med att de sitter i anslutning till varandra. Jag har opererat diskbråck mellan L4-L5 och L5-S1. Innan det gick jag som en ostbåge och kunde inte ens sträcka ut mig på mage, så veckorna innan op fick jag sova halvsittandes i soffan. Läkarna och en kiropraktor sade först att det inte var diskbråck men efter lite tjat och en MR senare följde ett besök hos ortopeden och jag opererades morgonen efter besöket. Jag önskar dig lycka till och hoppas att du får till det på ett eller annat sätt!2021 har ett stort mål, det är att ta tag i min risiga rygg, deformerad disk mellan S5 och L1. Påverkar tyvärr mitt vardagliga liv lite väl mycket numera så jag överväger operation. 1000 km löpning och dessutom cykla mera känns också som bra mål.
Misslyckades totalt med de cykelrelaterade löftena... har dock maxat föräldradagarna så det är alltid något.Mina cykelrelaterade är att jag ska bli klar med mina byggen samt ut och cykla mer - odramatiskt.
Mindre cykelrelaterade är att bli expert på hur jag maxxar föräldradagar.
Vad har ni för nyårslöften?
Jag gissar du menar L5 och S1 i och med att de sitter i anslutning till varandra. Jag har opererat diskbråck mellan L4-L5 och L5-S1. (...) Jag önskar dig lycka till och hoppas att du får till det på ett eller annat sätt!