Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle inte vara helt fel med några minusgrader så tjälen sätter sig....
Är ju myggfritt iaf!Soluppgångstur, 2h i sagolikt vackra omgivningar. Lite bistert (-12) Visa bilaga 462657men härligt
Sveriges radio historia gjorde ett avsnitt för kanske 2år sedan om gamla backhoppningstorn och rester efter dessa. Om de var i sthlm eller Göteborg minns jag dock inte.På spaning efter ett gammalt backhoppningstorn vid A-trail som jag såg på flygfoto från 1958. Det fanns kvar 1971 men inte 1998, så något spår borde kunna finnas (och det är fortfarande utmärkt på vissa kartor). Hittade inget men lite tidsfördriv utomhus var precis vad jag behövde. ?
Visa bilaga 462813
Vi körde den åt båda hållen bara för att vara säkra på att vi kört den i rätt riktning!Fel körriktning på bilden dock!
Vi körde den åt båda hållen bara för att vara säkra på att vi kört den i rätt riktning!
Den är ju helt klart roligare när man kör utåt, men inte så tokig åt andra hållet heller (även om det känns som att det konstant lutar uppför).Då körde du den också i fel riktning :)
Vet inte om det finns en rätt och fel riktning på Oh Deer, även om jag har bara kört den i en riktning, inser jag nu.
Menade att cykeln visar i andra riktningen på alla bilder från Makten (och mig).