Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bottenlöst när man klev av cykeln i morse... ?Visa bilaga 464285
De där muffarna ser ut som Shreks öron.
Strongt! Börjar ju som va lite små bitit när det går under -20
Rosa ?Det va mest is i skogen idag (gissa färgen på hojen? Visa bilaga 464489
Det va mest is i skogen idag (gissa färgen på hojen? Visa bilaga 464489
Haha jodå metan kör jag stumpyn är en polares hoj ?Fan vad du byter cyklar ....
Hade du inte en commencal meta nyss ? ?
Haha jodå metan kör jag stumpyn är en polares hoj ?
Det är fan alla möjliga färger på den. Är ägaren färgblind? Snygg ram och lack.Det va mest is i skogen idag (gissa färgen på hojen?
Haha ja det är dock mest ram färgen vi är osäkra på för den skiftar fan i fisringsrosa och rosa/gråDet är fan alla möjliga färger på den. Är ägaren färgblind? Snygg ram och lack.
Skottar ni stigarna?!? Jag har inte ens hunnit skotta klart gården sen snöstormen..No showel, no ride
Visa bilaga 464646
Ja nu har vi skottat vissa stugavsnitt efter som det är för kall lös snö för att packa med snöskor etc. Genom att få bort det lösa översta skiktet får man en fin hård botten samt lite bredd på spåret. Vi ärSkottar ni stigarna?!? Jag har inte ens hunnit skotta klart gården sen snöstormen..
Vars är ni och cyklar nånstans och går det att cykla utan feta däck? Man kanske skulle ta sig en tur västerut..Ja nu har vi skottat vissa stugavsnitt efter som det är för kall lös snö för att packa med snöskor etc. Genom att få bort det lösa översta skiktet får man en fin hård botten samt lite bredd på spåret. Vi är
Många som hjälps åt att ta en stigsnutt var, hela vinterrundan är ca 2 mil
provkörde det nyskottade på lunchen, var ?Visa bilaga 464668
Och lättparkerat :)
Det är i östersund. Där finns en 2 mil lång runda öster om stan med start vid Lillsjön och sedan finns det en preppad runda på Frösön med start i Valla (vid dagiset).Vars är ni och cyklar nånstans och går det att cykla utan feta däck? Man kanske skulle ta sig en tur västerut..
Jag trodde det var en frusen kycklingfilé jag tittade på innan jag läste inlägget.En gammal vattenfylld sadel och senaste dygnets minusgrader var ingen bra kombination. Ganska hård att cykla på också ?
Visa bilaga 464756