Cykel kompis

Motionären94

Ny medlem
Cykel kompis
Ny i mtb miljön i Gävle, så söker någon som kanske kan visa mig runt lite på vart alla slingor fins, och ha någon att cykla med, är erfaren mtb cyklist så inga problem med tekniska slingor

Cykel kompis
Kul ändå att nån grävde upp en gammal tråd och såg det värt att regga sig bara för att posta den länken.

Och man undrar ju. Hur gick det för Motionären? Hittade han en cykelkompis?

Cykel kompis
Kul ändå att nån grävde upp en gammal tråd och såg det värt att regga sig bara för att posta den länken.

Och man undrar ju. Hur gick det för Motionären? Hittade han en cykelkompis?
Kanske någon har ett incitament att göra så? ;)

Något hände i alla fall motionären för han har inte varit inloggad sedan 2017 :D

Cykel kompis
@marr Bra att ni städar. Men kan inte inläggen vara kvar, fast tomt? Så ser man hur mycket som blivit städat. Vissa trådar blir hopplösa att förstå efteråt med syftningsfel etc. Eller det är kanske mkt merjobb?

Cykel kompis
@marr Bra att ni städar. Men kan inte inläggen vara kvar, fast tomt? Så ser man hur mycket som blivit städat. Vissa trådar blir hopplösa att förstå efteråt med syftningsfel etc. Eller det är kanske mkt merjobb?
Just här raderade jag inlägg för att de citerade reklamen ifråga. Blir nästan mer oförståeligt om jag bara plockar citaten. Rätt mycket mer jobb också.

Egentligen skulle jag kanske raderat allt nytt och låtit tråden åter falla i glömska.

Tillbaka
Topp