Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Känns sådär seriös att döma av texten på hemsidan:https://stockholmbikeskills.com/ finns också för att bredda utbudet.
Känns sådär seriös att döma av texten på hemsidan:
"Bike Parks Discovery-kurser är för dem som är något säkra spår som vill cykla och vill ha några få självförtroende stövlar på sin första utflykt, eller som redan har gått några gånger, och vill öka sitt spel..."
Say what?![]()
Konstig strategi tycker jag också som inte använder Facebook mer än i nödfall, dränks mest i allt annat där ?Många verkar lägga upp på facebook och inte sina hemsidor, märkligt kan jag tycka då jag vill kunna se på en hemsida och inte börja följa massa på facebook för att dom kanske lägger ut där.
Och nu tolkade jag det som du bodde i Stockholm men så är det kanske inte. Så om du bor närmare Falun kan jag absolut även rekommendera Johan på Trailfitmtb. Gick endagarskurs med honom förra våren.
Generellt så lärde jag mig mycket på båda kurserna men man behöver tid att öva hemma efteråt så mest utdelning får man nog om man kan ta lektioner/kurser vid flera tillfällen med nån/några månader emellan.
Skulle detta kunna vara avdragsgillt som friskvård?
Skulle detta kunna vara avdragsgillt som friskvård?