Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Ja fy fan legat hemma sjuk nu i 7dagar . Men idag fick jag gått en runda med hunden i skogen och drömma mig bort lite.
IMG_20210316_105314_777.jpg

Stressat hela dagen så man skulle hinna packa spår innan det blev minus grader igen ikväll resultatet blev mer en godkänt?
hårt som asfalt och grymt grepp troligen snabbare tider här nu en på barmark?
IMG_20210309_181508.jpg

Enda bilden som blev tagen var denna när det var färdig packat.

Stressat hela dagen så man skulle hinna packa spår innan det blev minus grader igen ikväll resultatet blev mer en godkänt?
hårt som asfalt och grymt grepp troligen snabbare tider här nu en på barmark?Visa bilaga 475933
Enda bilden som blev tagen var denna när det var färdig packat.
Samma här i Östersund nu, värsta KOM föret just nu. Blev både kronor och pokaler på dagens runda
C34B695E-09C4-4F5A-9A25-2619C0DFBC41.jpeg

Grävde fram ett gammalt "skitobjektiv" – Olympus OM 135/3,5 – ur en låda och satte på kamera med för stor sensor. Funkar visst utmärkt, i alla fall med stativ (man måste blända ner en del, nämligen). Tror jag gav en femhundring för det en gång i tiden. ?

DSCF1301_fb.jpg

DSC_0917.JPG

Invigning av nya meckarstället som kom idag. Det var bara 1-2 plus ute men ska man mecka så ska man mecka! Kall men väldigt nöjd. Med lite tur blir det aktivitet med högre hastighet till helgen. Det är första gången jag demonterar en bakväxel, men det blir nog bra. :)
(Hoppas jag inte bryter mot någon oskriven regel. Det är ju faktiskt en "cykelrelaterad upplevelse".)

Magisk fredag
Ny cykel som är bättre än jag kunde ana, min första fs. Träffade en äldre kvinna med hund i skogen. Vi pratade lite och hon tyckte det var perfekt att vara ute och cykla nu, frusen mark osv. En riktig bra fredagskväll konstaterade vi. Vem orkar vara osams på stigen. Bästa 2H i år tror jag. Svårt att ta en bild som gör det rättvisa.

20210319_161409.jpg

Fredagsmys under, nedgående, solen med sonen på lokala stigar och pumptrack. Hade inte tänkt att helstel single-speed är so roligt på en pumptrack (dum när man tänker på hur pumptrack-cyklar ser ut)!

2021-03-19-18-14-35.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp