Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En del av banorna går väl under vatten i miljön?Varför ser det ut som om jag cyklat i havet när jag laddar upp en zwiftrunda på strava?
Förutom att det känns drygt nej, iaf när man soloåker. I lopp/event ja då man stressas av cykelbyten p.g.a den stora skillnaden i rull.Jag föstår inte invändningarna mot grus. Gör det någon skillnad överhuvudtaget (utom möjligen på en trainer som simulerar skakningar)?
Det går ju alldeles för snabbt hela tiden i zwift. Är det alltså ett problem? Svettiga människor framför en dator som tränar ju.
Därför att de dragit delar av banan utanför den verkliga ön som Watopia annars synkar emot.Varför ser det ut som om jag cyklat i havet när jag laddar upp en zwiftrunda på strava?
Om du inte raderar kontot så finns den kvar.Finns det någon anledning att ha kvar Zwift-abonnemanget under cykelsäsongen?
Det vill säga, finns profilen kvar, eller startar man från scratch när man dammar av trainern i höst?
Brukar inte säga upp det, och så kan man ju köra intervaller när det regnar eller ett race.Finns det någon anledning att ha kvar Zwift-abonnemanget under cykelsäsongen?
Det vill säga, finns profilen kvar, eller startar man från scratch när man dammar av trainern i höst?
Jag har valt att låta det löpa på trots nära obefintligt användande under sommarmånaderna.Finns det någon anledning att ha kvar Zwift-abonnemanget under cykelsäsongen?
Jag kör med ett iphone-mount på räsern, så att jag kan zwifta utomhus. Hoppas lvg-cupen kommer igång igång snart, så att man kan köra irl- och zwiftrejs samtidigt.
Och krångligt att svänga med kompanjon-appen.Hmmmm, intressant, inte ens tänkt på att det går, coolt men då behöver man wattmätare på hojen så klart? Blir inte det trafikfarligt, man måste glo en del på skärmen då? ;-)
Jag tänkte nån gång i ett svagt ögonblick att jag skulle köra igång Zwift på telefonen och stoppa i ryggfickan bara för att tjäna droppar. Sen kom jag till mina sinnens och insåg att det inte var så viktigt. Men det hade inte varit några problem tror jag.Hmmmm, intressant, inte ens tänkt på att det går, coolt men då behöver man wattmätare på hojen så klart? Blir inte det trafikfarligt, man måste glo en del på skärmen då? ;-)
Tack, de försöker styra det mot att pausa abonnemanget, genom att få det att låta som det enda alternativet att behålla profilen. Pausa kan man dock bara göra 8 veckor och då kommer det fortfarande vara ypperligt cykelväder.Allt ska finnas kvar när du startar te hösten igen, så har det fungerat för mig i alla fall.
forums.zwift.com
Läckert! Jag borde nog också skaffa en. Min 80-talsracer klarar knappt Alpe under timmen.Nu kommer jag bli sjukt mycket snabbare med en Stages SB20 Smart Bike. 47 minuter upp till toppen av Alpe Du Zwift stigningen kommer krossas med marginal.
Nu kommer jag bli sjukt mycket snabbare med en Stages SB20 Smart Bike. 47 minuter upp till toppen av Alpe Du Zwift stigningen kommer krossas med marginal.
Visa bilaga 492594Visa bilaga 492595Visa bilaga 492596
Du går verkligen igång på det där med mörkläggning, är det för att matcha?Med en AC i Zwift rummet spelar det ingen roll om det är sommar eller vinter ?
Visa bilaga 494739Visa bilaga 494740Visa bilaga 494741
Visa bilaga 494742
Jag försökte, men det blev sånt luftmotstånd med paddan på styret. Även svårt att använda powerups om det regnar på skärmen....eller så cyklar man ute, men det bör man kanske inte skriva i Zwifttråden?
Jag kan dock rapportera av vägarna utomhus är vackrare, har högre upplösning och ger mer realistisk feedback.;-)
Med en AC i Zwift rummet spelar det ingen roll om det är sommar eller vinter ?
Visa bilaga 494739Visa bilaga 494740Visa bilaga 494741
Visa bilaga 494742
Vad heter du på zwift / zwiftpower?Jag har tre fläktar. Jag trodde att min gräns gick vid 22 grader inomhus men tydligen är min värdighet lägre än så. Aja, tänker inte köpa någon AC dock, blev lite peppad här att fixa saker utomhus då jag fick lite pisk i PM.
Är man riktigt sugen kan man alltid köra tidig morgon.
Du går verkligen igång på det där med mörkläggning, är det för att matcha?
Har du luftavfuktare också? Mitt zwiftande förändrades efter det att jag skaffade luftavfuktare.
...eller så cyklar man ute, men det bör man kanske inte skriva i Zwifttråden?
Jag kan dock rapportera av vägarna utomhus är vackrare, har högre upplösning och ger mer realistisk feedback.;-)
Ja mer än den här skit apparaten. Vilket fundamentalt misslyckande till trams. På måndag kanske jag får min nya gaffel då tänker jag dominera alla er taskmörtar, det blir iofs enkelt då ni nog inte kör där jag kör men ska bli bäst ändå!Fartvind svalkar också.
Då förstår jag, för mig blir det en tur tillbaks med åbäket som är den tyngsta maskinen jag någonsin har köpt och transporterat. Det är dock inget jag ser fram emot så det skjuter jag upp på framtiden. Men fan.Testade min nu och mätte temperaturen från start av den och efter 1 timme hade temperaturen sjunkit 4 grader med en betydligt torrare luft inne i mitt sovrum.
Men visst är en sådan här portabel AC inte så effektivt som en riktig AC med aggregatet monterat på utsidan.
Jag kan ha både dörr, fönster och vädringsluckan stängd eftersom jag gjort ett hål i vädringsluckan där slangen med varmluften går ut.
Jag har en modell av Andersson AC som inte finns längre och med mer effektiv ett par steg upp. Togs bort ur sortimentet pga att den var för dyr, allt enligt NetOnNet.
Men som sagt, en riktig AC är en riktig AC och betydligt mer effektivt. Tror inte bostadsrättsföreningen blir glad om jag skruvar upp ett AC aggregat på fasadens utsida ?
Jag har också den, modell 2.3Köpte också AC och det ser ut som den på bilden det är i alla fall Anderssons och den är prisvinnare i test, i vart fall i budgetklassen.
Den kyler alltså ner 2 grandiosa grader efter 1h. Vilket absolut trams! Hahaha. Näää detta kan ju inte vara riktigt. Aja. De hade sänkt från 3500 till 2500 och jag kände mig som värsta vinnaren men jävlar vad den är kass!! En fläkt med ett glas isbitar bakom funkar helt seriöst bättre.
Edit: Kan inte svära på att det är samma AC men det är en Andersson och menyn ser likadan ut. Till dess försvar ska sägas att den var testvinnare i budgetklassen. Nej ska man ha AC får det vara inbyggt i huset, tur man har öppet köp. Denna åker tillbaks, samma ansträngande väg som den kom ifrån.
Rummet jag har satt den i är väl 16-20 kvm så inget grandiost som att jag trodde att den skulle göra en hel lada eller herrgård svalare, ett litet rum med stängd dörr och liten glippa i fönstret.
Satte in den i en garderob och där klarade den av att kyla i övrigt är den bara förbannat skärp. tänker dock utnyttja den månaden ut sen åker den tillbaks. Är så lack på allt att jag kör en fuling så att säga.Jag har också den, modell 2.3
Det stod på Netonnet att den hade kapacitet att kyla 40 kvm. I apparatens papper står 16 kvm. I praktiken upplever jag samma som dig, efter ett par grader kommer jag inte ned lägre. Svårt att få helt tätt, hos mig blir det troligen jämvikt mellan att den suger den in varmluft i inre dörrspringan på balkongdörren och klarar av att kyla den.
När jag hade kåk hade jag en bra luft/luft värmepump. Sommaren -18 hade jag > 30 utomhus tre-fyra veckor i sträck och stadiga 22 inomhus =)
Bor man så till att man kan /får skulle jag alla gånger köpa en billig luft/luft bara för kylans skull på sommaren. .