Bästa cykelbutikerna i Göteborg

Hej!

Jag är ute efter att köpa en vardagscykel och gammalmodig som man är så vill jag gå till en butik, tjöta lite, testa och köpa.
Om man nu är ute efter något att cykla en halvmil om dagen med, vart bör man vända sig?

+1 på Veloform. Mer cykel och cykling än kränga prylar. Och gott kaffe. Glöm inte dadelchokladbollarna.

Ska man vara krass så kan man ju cykla en halvmil på lite vad som helst, så om du vill spara pengar funkar det säkert bra med XXL också, vissa säljare även där kan säkert vara rätt trevliga. Dock är det sämre med kaffe och fika.

Utveckla gärna ditt svar ovan så kanske TS får hjälp med sin fråga och jag som inget begriper kanske lär mig något nytt jag också.
Javisst: TS frågade inte om chokladbollar så det är irrelevant. Och huruvida Du har provat smörchokladbollar eller inte, det vet jag inte. Det var bara det jag menade, krångla inte till det i onödan.

Javisst: TS frågade inte om chokladbollar så det är irrelevant. Och huruvida Du har provat smörchokladbollar eller inte, det vet jag inte. Det var bara det jag menade, krångla inte till det i onödan.
TS skrev att han ville ha en butik där man kunde tjöta lite, testa och köpa och jag gav ett tips som jag tycker jackade in i det. Skit i kaféet, det handlade mer om vilken typ av ställe Veloform är.

Du ska ge fan i att vara dryg när jag inte har bett om det utan bara ger ett tips i all välmening.

TS skrev att han ville ha en butik där man kunde tjöta lite, testa och köpa och jag gav ett tips som jag tycker jackade in i det. Skit i kaféet, det handlade mer om vilken typ av ställe Veloform är.

Du ska ge fan i att vara dryg när jag inte har bett om det utan bara ger ett tips i all välmening.
Dryg??
Jag bara framförde en åsikt om en sidosak. Är det förbjudet? Varför tar du så illa vid dig för det lilla?

Däremot är Du jävligt dryg och otrevlig från och med detta inlägg ovanför.

Herrejösses, du verkar ju ha personlig koppling till butiken (eller har rent av rullat de veganska chokladbollarna) så som du går igång. Men det är väl modernt att bli kränkt för ingenting nuförtiden.

Senast redigerad av en moderator:
Värt att tillägga att jag inte har något annat än dåliga erfarenheter av childstore. Har visserligen handlat via hemsidan. Men det är tillräckligt för att jag aktivt undviker butiken :)

Tillbaka
Topp