Ramjig ,garage å skit
Har du fått Kinasnuva eller är du bara less på att bygga?
Jinxed it!
/T
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du fått Kinasnuva eller är du bara less på att bygga?
Japp jag försökte verkligen hoppa ner för alla stenar osv så japp?Att ramen vek sig innan pinionlådan gav upp efter 50 mil och, förmodar jag, en hel del huckande är ju ett bra betyg till pinion ändå!
Tack tack. Nu har jag tvättat den ska bara få tid att lacka lite...Har jag nämnt att det här är Happys största feelgood-tråd? Inte de sista fem sidorna iaf! :-)
Hejja, hejja!
Ja det skulle vara kul!Du måste ju bygga en en helstel SS fattar du väl ?
Trevlig storlek! Vilket år är den från?
Gött, nu kommer den aldrig mer gå sönder?Så varit klart sen sista inlägget?
Ska testas imorgon är tanken tror att nacken ska klara det....Visa bilaga 490239
Aldrig tappat kedjan på den men jag skulle vilja ha en bättre kedjespännare ändå :)Har du behov av en koppling till "bakväxeln" med allt ifram när det kommer till kedje hopp vid inbromsning
Kolla på Ali Clarkson på Tuben, hans hembygge till spännare kanske skulle vara något. Tänker att effektförlusten rättfärdigas av enkelheten.Aldrig tappat kedjan på den men jag skulle vilja ha en bättre kedjespännare ändå :)
Kollade nu å det är ju typ nåt sånt jag har om jag nu kollade rätt film. Jag måste ju ha då kedjan växer när det fjädrar :)Kolla på Ali Clarkson på Tuben, hans hembygge till spännare kanske skulle vara något. Tänker att effektförlusten rättfärdigas av enkelheten.
Kollade nu å det är ju typ nåt sånt jag har om jag nu kollade rätt film. Jag måste ju ha då kedjan växer när det fjädrar :)
Hur många cm "krymper" kedjan? En variant som omslöt kedjan skulle vara perfekt för DH SS cyklar så slipper man vanliga kedjesträckare. Kanske inte på en enduro.Aha nä det skulle inte funka på en fs.
Hej, såg din fina rörvals. Jag har letat efter en rörvals med ljus och lykta för att valsa 25 mm rostfria rör men kan inte hitta någonstans. Har du något tips vart jag kan vända mig. Valshjulen har du gjort dom själv eller har du köpt någonstans, isåfall vart!hehe:)
vadå tid jag har ju villa å barn med;) men tack rörvalsen blev riktigt bra!!
Nää det skulle jag kunnat gjort på gamla jobbet med min 5 axliga svar i med fräshuvud. Den var perfekt för sånt. Skulle aldrig orka i en manuell...Ska du börja svarva egna nav nu också!?