[Forum] Regler m.m.

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 68249
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 68249

Guest
[Forum] Regler m.m.
@marr

Lägg upp en skärmdump från forumets regeltext som visar att religion är förbjudet att diskutera.
Att politik inte är okej vet vi redan.

Angående den nyss låsta tråden:

[Forum] Regler m.m.
Ja väldigt bra - almost, men ibland är det en del Moderator som uppför sig korkat -- Too narrow scope of mind I guess :cool:

[Forum] Regler m.m.
Jag undrar mest. Varför ber man att få sina konton raderade, för att göra nya sen? Så jävla kul är det inte att vara moderator och fixa sånt där hela tiden. Antar att det snart önskas att få ett till raderat?

Har man svårt att lämna så kan vi blockera istället om det önskas.

[Forum] Regler m.m.
Jag undrar mest. Varför ber man att få sina konton raderade, för att göra nya sen? Så jävla kul är det inte att vara moderator och fixa sånt där hela tiden. Antar att det snart önskas att få ett till raderat?
Jag tycker inte om när det spekuleras och skvallras om mig helt enkelt. Hade inte zinkpasta dragit igång detta hade jag låtit bli att komma in igen.

[Forum] Regler m.m.
Jag har märkt att ett av mina ben är kortare än det andra, vad ska jag göra åt det?
Jag ber för dig. Det kan vara så att min bön är extremt kraftfull och ditt korta ben helt plötsligt är längre än det nu längsta, men det är smällar man (du) får ta.

(Jag vill dock å det starkaste förneka att jag är happyprofilen KBFB, även om vi verkar dela hemstad.)

[Forum] Regler m.m.
Går det inte att korta av ett förlångt ben? Annars borde vi kanske vara försiktiga så det inte slutar med 3m långa ben innan det blir jämt.

Är det som i sjukvården där man bör skriva med svart marker på benet så kirurgen sågar i rätt eller baby Jesus har koll?

[Forum] Regler m.m.
Jag postar knappt nåt annat än i metatrådar nu för tiden. Kanske dags att jag stänger av mig själv egentligen, för min egen (och andras) hälsa.

Men men, jag cyklar faktiskt ibland också, än så länge. Och då har jag happyförbud på mobilen.

#bikt

[Forum] Regler m.m.
Jag postar knappt nåt annat än i metatrådar nu för tiden. Kanske dags att jag stänger av mig själv egentligen, för min egen (och andras) hälsa.

Men men, jag cyklar faktiskt ibland också, än så länge. Och då har jag happyförbud på mobilen.

#bikt
Du är ju en av de goda. Kämpa på så blir världen lite bättre.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp